Mô tả công việc
1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.
2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.
3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over
4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- From 3 years experience purchasing, admin general affair
- Good command of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
- Good problem solving skills
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Good organizing and time-management skills
- Strong communication skill (both verbal & written)
Quyền lợi được hưởng
- Meal Allowance & Gasoline
-13th Salary & Performance Bonus
-12 paid days off per year
-Premium health care insurance
-Professional, dynamic & flexible working environments
Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)
ROBERT & PARTNERS có trụ sở ở Ấn Độ. Hoạt động hơn 20 năm trong lĩnh vực thiết kế thi công nội thất và kinh doanh đồ nội thất, vật liệu xây dựng ở Trung Đông, Châu Âu, Mĩ ROBERT & PARTNERS CO., LTD ở Việt Nam là công ty con mới thành lập, hoạt động lĩnh vực tương tự.
Robert & Partners International Limited là một công ty đa quốc gia, có trụ sở tại Seychelles và văn phòng đại diện tại nhiều nước trên toàn cầu như Trung Quốc, Ấn Độ, Việt Nam. Chúng tôi là nhà phân phối các loại nông sản chất lượng cao cho các công ty thực phẩm, doanh nghiệp chế biến thực phẩm, chế biến thức ăn chăn nuôi,..
Sản phẩm chính:
✚ Nông sản lương thực: Gạo, ngô (bắp), đậu nành, đậu phộng,..
✚ Hành tây, tỏi, gia vị (muối Himalaya)
✚ Dầu thực vật: Dầu nành, dầu cọ, dầu đậu phộng,..
Với cam kết về chất lượng:
☑ Sản phẩm rõ ràng về nguồn gốc xuất xứ, nhập trực tiếp từ Ấn Độ, Brazil, Ukraine, Argentina, Nepal, Indonesia, Malaysia và các nước khác
☑ Sản phẩm được phân loại kỹ càng theo tính chất và chất lượng
Liên hệ ngay với Robert & Partners nếu bạn có nhu cầu nhập khối lượng lớn nông sản an toàn, chất lượng cao với giá thành không thể cạnh tranh hơn!