Mô tả công việc
Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information
Supporting Purchasing Operations
• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)
Maintaining Finance and Accounting Goals
• Ensures profits and losses are documented accurately
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
Managing Discipline Work, Projects, and Policies
• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results
Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities
• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends and participates in all pertinent meetings
• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.
• Complete any other assignments given by superiors
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
- Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
- Be well-organized and be able to multi task
Yêu cầu hồ sơ
ROBERT & PARTNERS có trụ sở ở Ấn Độ. Hoạt động hơn 20 năm trong lĩnh vực thiết kế thi công nội thất và kinh doanh đồ nội thất, vật liệu xây dựng ở Trung Đông, Châu Âu, Mĩ ROBERT & PARTNERS CO., LTD ở Việt Nam là công ty con mới thành lập, hoạt động lĩnh vực tương tự.
Robert & Partners International Limited là một công ty đa quốc gia, có trụ sở tại Seychelles và văn phòng đại diện tại nhiều nước trên toàn cầu như Trung Quốc, Ấn Độ, Việt Nam. Chúng tôi là nhà phân phối các loại nông sản chất lượng cao cho các công ty thực phẩm, doanh nghiệp chế biến thực phẩm, chế biến thức ăn chăn nuôi,..
Sản phẩm chính:
✚ Nông sản lương thực: Gạo, ngô (bắp), đậu nành, đậu phộng,..
✚ Hành tây, tỏi, gia vị (muối Himalaya)
✚ Dầu thực vật: Dầu nành, dầu cọ, dầu đậu phộng,..
Với cam kết về chất lượng:
☑ Sản phẩm rõ ràng về nguồn gốc xuất xứ, nhập trực tiếp từ Ấn Độ, Brazil, Ukraine, Argentina, Nepal, Indonesia, Malaysia và các nước khác
☑ Sản phẩm được phân loại kỹ càng theo tính chất và chất lượng
Liên hệ ngay với Robert & Partners nếu bạn có nhu cầu nhập khối lượng lớn nông sản an toàn, chất lượng cao với giá thành không thể cạnh tranh hơn!