Mô tả công việc
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES
As a Executive Lounge Operative, together with your direct Supervisor, you are responsible for your department to deliver an excellent guest experience and follow Hilton standards.
You are the first point of contact for dealing with any general management related inquiries that arise within the hotel. The position predominately involves face-to-face contact with Guests and represents Senior-level hotel management in their absence. It is also the Management contact point for any hotel operational issues that arise that cannot be resolved by the department. You will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
• Provide food and beverage services to executive lounge guests, assisting the Executive Lounge Receptionist in welcoming guest, prepare welcome drink and cold tower for arrival guests
• Greet customers immediately with a friendly and sincere welcome, using a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc.
• Ensure that the Executive Lounge equipment and systems are functioning at all times, and that the area is maintained in a clean, tidy and organized way.
• Receive special requests from guests and respond appropriately or forward requests to appropriate team members for decisions and actions
• Take on an active role in the team by being kind, cooperative, and helpful and never forgetting the person behind the guest.
• Handle food and beverages in a safe, hygienic and professional way, ensuring that all caution is taken when handling food and when cleaning in order to prevent sickness and contamination.
• Ensure that the day-to-day functions of the Executive Lounge are completed, including but not limited to checklists, set-ups for meal periods, daily requisitions, buffet and breakfast services, and replenishments.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement.
- Professional working environment with opportunity to learn and grow.
Yêu cầu công việc
• A certificate of English (from CEFR B2 or Toeic 455 or Ielts 5.0 and above)
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in an luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Công ty du lịch Hôi An Express được thành lập năm 2002 là công ty chuyên tổ chức tour chuyên nghiệp dành cho khách nước ngoài vào Việt Nam tham quan du lịch. Với đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm và năng động, công ty Hội An Express không ngừng phát triển và được các khách sạn 5 sao hàng đầu thành phố Hồ Chí Minh lựa chọn là nhà cung cấp dịch vụ du lịch tại các khách sạn như sau: Khách Sạn Equatorial, Khách Sạn Lotte Legend, Khách sạn Eastin Grand, Khách sạn Park Royal, Khách Sạn Ramana, Khách sạn Golden Central, Bưu Điện Trung Tâm Thành Phố.... đồng thời được các hãng phi hành đoàn lựa chọn phục vụ đón tiễn sân bay và cung cấp dịch vụ cho các đoàn bay như: Emirates, Cathay, Quatar, China Airlines, ..... Qua nhiều năm công ty đã tích lũy cho mình những kinh nghiệm phục vụ khách và nâng cao thương hiệu của mình. Từng bước đạt được đủ các điều kiện tham gia vào các Hiệp Hội uy tín và được ủng hộ của các Hiệp Hội như: Amcharm, Auscham, JATA Hãy đến với chúng tôi, các bạn sẽ có cái nhìn toàn diện về đất nước Việt Nam và chính mình sẽ trải nghiệm phong cách phục vụ mà bạn khó quên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,