Chi tiết công việc
- Morning shift: 07:00 - 15:00
- Afternoon shift: 15:00 - 23:00
- Working schedule according to company arrangements
- Average working time 46.5 hours/week
- 2 days off/ week, 1 weekday and 1 weekend off.
- Support partners to handle order problems;
- Support customers using English, Korean and Vietnamese;
- Receive, investigate and resolve customer inquiries and complaints;
- Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
- Manage and maintain customer information database;
- Other tasks as assigned by the manager.
- We only accept the CVs in English;
- English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5 (fluent communication);
- Korean equivalent to Topik 3 (basic communication);
- Have a personal laptop;
- Good communication, self-discipline and responsibility for work;
- No experience is required, having experience is a plus;
- Age: Prefer under 25.
- Can work from home
- Attractive salary, bonus
- 13th month salary, annual salary review
- Monthly and quarterly gifts, team building activities...
- Vouchers on Capichi App for employees
- Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
- Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
- A multicultural working environment
Dirty Coins xuất hiện trên thị trường từ đầu năm 2017, Dirty Coins mang sức mạnh của một thương hiệu local brand đầy cá tính với những sản phẩm thời trang hàng đầu xu thế.
Với tính cách mạo hiểm, không ngại rủi ro cùng đội ngũ nhân viên trẻ, chuyên nghiệp, năng động và đầy nhiệt huyết, Dirty Coins dần mở rộng thị trường trong suốt quá trình phát triển các chi nhánh trên toàn quốc, đem tới một nền văn hoá rất riêng của Dirty Coins.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN, theo luật quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ nghỉ mát, du lịch hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Con đường chinh phục Streetwear của thương hiệu DirtyCoins được bắt đầu từ 2017 tại Sài Gòn - Việt Nam
Mission
Với sứ mệnh “DirtyCoins là nơi thể hiện cái tôi và đóng góp giá trị cho văn hoá thời trang đường phố” chúng tôi đã nâng tầm thương hiệu dựa trên những giá trị cốt lõi và bền vững nhất, hướng đến đến mục tiêu trở thành TOP 1 VIETNAMESE STREETWEAR BRAND.