Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Company Overview
Cartrack, a subsidiary of Karooooo Ltd. (listed on NASDAQ as KARO), is a global leader in mobility solutions, specializing in real-time data analytics, fleet management, and vehicle tracking. With over 2.3 million active subscribers across more than 23 countries, Cartracks mission is to drive efficiency and connectivityfor vehicle fleets worldwide, making transportation smarter and more sustainable.
As a pioneer in the telematics industry, Cartrack provides a comprehensive Software-as-a-Service (SaaS) platform that delivers critical insights to businesses, enabling them to optimize their operations, reduce costs, and enhance safety. The platform is trusted by small to large enterprises across various industries, including logistics, insurance, and automotive, for its reliability, scalability, and robust performance.
At Cartrack, we are not just offering a job; we are offering the opportunity to be part of a mission-driven company that is transforming the way fleets operate globally. Our commitment to innovation, customer satisfaction, and sustainability is reflected in our continuous growth and strong financial performance, as we expand our footprint in key regions like Southeast Asia, Europe, and Africa.
Join us at Cartrack and be part of a dynamic team that is shaping the future of connected mobility, ensuring that fleets around the world are more efficient, safe, and connected.
Profile
We are seeking a highly experienced Senior Frontend Developer who has led multiple large-scale projects from conception to deployment. This individual should have a proven track record of building and managing large applications with their own stack, demonstrating a strong ability to oversee end-to-end solutions.
They should excel in dynamic and demanding environments, adeptly managing various priorities and balancing them with efficiency and focus. The ideal candidate will be outspoken, a strong communicator, and decisive, with the ability to articulate their ideas clearly to both technical and non-technical stakeholders.
Yêu Cầu Công Việc
You want to
Design and develop scalable, feature-rich web applications using ReactJS and Redux
Consume REST APIs to power applications
Work with UI/UX designers to implement user-friendly solutions
Introduce new technologies into the team based on fit and suitability to deliver a solution
Requirements:- National Senior Certificate / Grade 12 Matric
- BS Computer Science degree or equivalent industry experience
- JavaScript experience, including concepts such as asynchronous programming, closures, types and ES6 HTML/CSS experience, including concepts like cross-browser compatibility and layout
- Experience in/with more than one of the following will be advantageous:
- Mapping technologies (Google Maps, Here Maps, Leaflet)
- Agile development methodologies
- Distributed source control systems (Git)
- Performance/analytics tools for web applications UX/Visual Design
- Firebase/Kafka/GraphQL Experience
- Continuous integration
- Unit testing, test driver development, static code analysis
- Understand business requirements and how it translates into technical approach
- Ability to deep dive into the technical details, but never be out of touch with business requirements
- Creative thinking backed by strong analytical and problem-solving skills.
- Strong teamwork, co-ordination, and planning, self-driven, and ability to work at pace in a dynamic
- Can communicate in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 1,000 - 3,000 USD
Global Fashion Group (GFG) là điểm đến thời trang và phong cách sống hàng đầu tại các thị trường đang phát triển trên khắp LATAM, SEA và ANZ. Từ nhân viên đến khách hàng và đối tác của chúng tôi, chúng tôi tồn tại để trao quyền cho mọi người thể hiện con người thật của họ thông qua thời trang. Ba nền tảng thương mại điện tử của chúng tôi: Dafiti, ZALORA và THE ICONIC kết nối nhiều thương hiệu quốc tế, địa phương và thương hiệu riêng với hơn 800 triệu người tiêu dùng từ các nền văn hóa và lối sống đa dạng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các BHXH, BHYT,...
- Được tham gia bảo hiểm AON.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Party cuối tuần
Lịch sử thành lập
- Trong năm 2011 và 2012, các công ty khu vực của GFG bắt đầu hoạt động với mô hình kinh doanh bán hàng tồn kho cho khách hàng từ chính kho hàng của mình.
- Từ năm 2013, các công ty trong khu vực GFG bắt đầu tạo nhãn hiệu riêng của họ , chẳng hạn như Lost Ink và ZALORA (trước đây là Ezra).
- Global Fashion Group (GFG) được thành lập vào năm 2014 thông qua việc hợp nhất các công ty thời trang thương mại điện tử trong khu vực được hỗ trợ bởi Kinnevik và Rocket Internet . Các công ty khu vực của nó Dafiti, lamoda, THE ICONIC , ZALORA và Jabong
- Vào tháng 4 năm 2015, Romain Voog được bổ nhiệm làm giám đốc điều hành của GFG. Anh ấy đã giữ vai trò này trong khoảng 3 năm.
- Vào năm 2016, GFG đã triển khai nền tảng Marketplace trên khắp các thị trường trọng điểm để bổ sung cho mô hình dẫn đầu về hàng tồn kho truyền thống của mình.
- Tháng 4 năm 2017, GFG đã bổ nhiệm Cynthia Gordon, thành viên hội đồng quản trị của Kinnevik, làm Chủ tịch mới của Hội đồng quản trị GFG .
- Tháng 2 năm 2018, Patrick Schmidt và Christoph Barchewitz được bổ nhiệm làm đồng giám đốc điều hành, kế nhiệm Romain Voog.
- Tháng 7 năm 2019, nó hiện đã được niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Frankfurt (ký hiệu: GFG)
Mission
Cung cấp trải nghiệm mua sắm trực tuyến cao cấp và đa dạng cho khách hàng trong ngành công nghiệp thời trang trực tuyến.
Review Global Fashion Group
Office đẹp nhiều đồ chơi nhưng k nhiều đồ ăn(rv)
Lương trả ngang market, không quá cao cũng không quá thấp (rv)
Như gia đình thứ hai