Mô tả công việc
- Supervise and coordinate activities of cooks and workers. Determine how food should be presented, and create decorative food displays.
- Ensure proper portion, arrangement, and food garnish to be served. Monitor the quantity of food that is prepared.
- Inform Food & Beverage service staff of menu specials and out of stock menu items.
- Prepare special meals or substitute items. Assist cooks and kitchen staff with various tasks.
- Provide cooks with needed items.
- Monitor stock of kitchen supplies and food. Maintain kitchen logs for food safety program and food products.
- Ensure the quality of the food items and notify manager if a product does not meet specifications.
- Assist management in training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Entitle three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Entitle benefits of uniform and laundry service for uniform.
- Participate in the associate activities.
- Entitle the Hotel’s training and development programs.
- Entitle medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Entitle the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc when commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Entitle 5 working days/week – 2 days off/week.
- Entitle annual allowance of transportation for home visit.
- Entitle 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays benefits.
- And more.
Yêu cầu công việc
- At least 6 years Kitchen experience with 1-2 years as CDP or strong demi CDP
- Experience in French fine dining or Farm to table restaurant
- Strong knowledge on basics of the French cuisine, sauce, stock
- Experience in International 5 stars hotel
- Able to communicate in English
- Strong knowledge on HACCP
Yêu cầu hồ sơ
For further information please contact us 0773401833 Zalo only
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành