Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
HVAC Technician (Nhân viên kỹ thuật điều hòa)
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Under the Guidance of the Hotel Engineers, operates, maintains and repairs all aspects of the Hotel’s Air Conditioning Equipment in accordance with the approved Wyndham standards to achieve optimum operating efficiency at all times.

RESPONSIBILITIES:

- Record daily long readings of cold room’s and refrigeration, ensuring the proper operation of the equipment.

- Attend to the repair, routine maintenance and preventative maintenance of refrigeration equipment such as Chillers, Walk in Fridge / Freezer rooms and any other commercial or industrial equipment in the Hotel.

- Attend to the maintenance of Air Handling Units , Primary Air Units and Fan Coil Units.

- Monitor and record performance of HVAC equipment and systems by help of regulated log sheet.

- Carry out weekly preventative maintenance in accordance to the recommended instructions and records in detail the work executed and materials used.

- Advise improvements to the present operation or system in order to optimize the economic operating efficiency of the said system.

- Ensure that filters, cooling/heating coils and strainers are free from dirt and that condensate drains are free flowing.

- Ensure that sufficient appropriate spares and materials are available at all times to enable smooth continuity of work.

- Ensure working areas are kept clean and tidy at all times.

- Regularly check that operating valves are free running and greased.

- Keep the supervisor and Duty Engineers informed of any shortfalls of spares and materials thus allowing timely re-order.

- Keep updated file’s of all his equipment and records all malfunctions.

- Observe and practice safe working methods.

- Responsible to report any potential hazard noted when on duty.

- Participate in the Hotel Emergency Teams/Fire Brigade.

- Attend Life Safety instruction classes and any other Hotel training schemes deemed necessary.

- Participate in the Hotel Energy Conservation Program.

- Comply with the Hotel’s Health, Safety and Hygiene policy.

- Complete the other tasks which assigned by the leader.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- Vocational Certificate in Refrigerator & Air Conditioning, Engineering or equivalent.

- 1 years of engineering experience or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá