Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage an assigned territory and demonstrate extensive knowledge of potential customers and competitors in this area.
- Cover both Sai Gon and Da Nang. Travel to Da Nang on quarterly basis or on business demand.
- Timely data entry in our Customer Relationship Management tool
- Orchestrate customer I branch relationships and collaborate with regional Product, Service, Geo, and Knowledge Management resources
- Participate in the creation of value-added solutions for customer's logistics needs, including supporting diagrams and cost-benefit calculations
- Support the transition of new accounts through customer introduction, information transfer, and securing any necessary customer paperwork. When needed, support AR (accounts receivable) collection.
- Attend training & development sessions to continue developing selling skills and updating Expediters Product and Service knowledge Involvement in local trade groups, as directed by the District Sales Manager
- Take on additional assignments as required, supporting company needs
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent qualifications
- Having at least 1 year experience in Logistics/Shipping/Freight Forwarding
- The ability to meet with customers off-site on a regular basis
- Oral and written proficiency in the English language
- Oral and written in the Chinese language is an advantage
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment
- Sense of urgency for goal achievement
- Self-motivated with ability to work in a fast-paced and constantly changing environment
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Strong rapport and relationship-building focused
- Empowered to make quick decisions in response to changing conditions
- Extroverted, confident, enthusiastic, and persuasive
- Influences others to action
- Timeliness and accountability for results
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành