Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
MAIN RESPONSIBILITIES:
- Ensure all the operations of the HR Department are carried out effectively.
- Be the main focal person to support HR Director to develop human resources.
- Manage and build annual HR’s plan & budgets.
JOB DUTIES:
1. HR Operation:
- Create and maintain talent pool based on the plan and business needs of each period in order to ensure the quantity of candidates which promptly meets the needs of internal partners.
- Develop training programs that are appropriate for each position based on the plan and actual training needs.
- Organize training sessions and coordinate post-training effectiveness evaluation. Analyze and propose solutions to innovate and improve post-training effectiveness.
- Ensure the correct, adequate and timely payment of salary and benefits according to the Company's policies.
- Implement salary and benefits policies to ensure confidentiality - fairness - competitiveness in the labor market in order to retain talents.
- Ensure timely signing of labor contracts and insurance participation.
- Monitor, update, analyze the reasons of staff’s resignations; propose timely solutions to retain talents.
- Enquire thoughts, listen thoroughly to discuss with relevant levels/ departments to quickly reconcile disagreements within the organization.
2. Human Resources Development:
- Build Key Performance Indicators (KPIs) based on the Company’s annual business goals.
- Organize periodic performance appraisals.
- Build plans and clear career paths to develop potential talents.
- Organize annual team building in order to unite staff with the Company.
- Participate in building corporate culture.
- Conduct training and develop the staff of HR Department to ensure they meet the required competencies.
- Develop, update and complete regulations, rules, processes, policies, etc. related to the HR department's professional knowledge and expertises for the entire system.
- Other tasks assigned by Line Manager to support the functions and duties of HR Department.
**Location: Binh Thanh, Ho Chi Minh city
Yêu Cầu Công Việc
1. Education:
- Degree : Bachelor (or higher)
- Major : Business Administration, Human Resources, Legal
- Experience : At least 3 years of experience in equivalent position, have an experiences in education field is a plus
- Language : Good communication skill in English
- Informatics : Good
2. Skills:
- Organizational, planning and time management skills
- Labor relations skill
- Inspirational skills
- Good interpersonal skills.
3. Attitude:
- Open, professional attitude and moving spirit
- Honest and truthful
- Results-driven
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 35 - 45
- Thời gian làm việc: Thứ 2 đến thứ 6: 8h30 - 17h30
- Lương: 30 Tr - 40 Tr VND
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành