Mô tả công việc
• Support the Director of Human Resources in building the organizational structure,
developing and implementing programs and processes for human resource management,
while working with departments and employees to develop and implement effective human
resource management plans.
II. Responsibilities
1. Build the organizational structure of the Company and Departments: Organizational
structure (OC), Scope of work (SOW), Job title list (JTL), standard level, Headcount plan,
Workforce planning, Job description (JD), Competency framework.
2. Develop processes and policies related to organizational development.
3. Develop and implement employee performance management system (PMS).
4. Build and manage the implementation of labor standards and labor allocation.
5. Develop and implement talent assessment programs, develop a roadmap, and provide
talent development training.
6. Develop and manage competency frameworks for positions.
7. Perform reporting tasks.
8. Perform other reporting tasks as required.
9. Perform other tasks as required by direct management.
Yêu cầu công việc
2. Knowledge: Expert knowledge in Performance Management, Organizational Structure, Talent Management.
⦁ General knowledge of building Job Description, Competency Framework.
⦁ Laws related to labor management (labor law, union law)
⦁ Having knowledge in Human Resources, Community Development, Society, Event Organization; Culture, Communication;
3. Professional experience: Experience: 05 years in real estate or Hi-end and luxury segments are preferable and working for Multinational companies is a plus.
4. Specific skills/ Other requirements:
⦁ Proficient in MS Office.
⦁ Good use of English at work and communication
⦁ Good communication and presentation skills
⦁ Negotiation, presentation, interpersonal, collaboration, management skills.
⦁ Professional understanding of internal communication activities, organizational culture of large and prestigious organizations
Quyền lợi được hưởng
KPI
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành