Chi tiết công việc
- Implement a strategic integrated marketing communications plan within the allocated budget.
- Manage and monitor communication channels to promote existing products and services.
- Develop advertising opportunities across online and offline channels.
- Follow the Group's social media guidelines and create a detailed content calendar.
- Manage marketing efforts across various platforms.
- Collaborate with the Digital Ads Executive to analyze and promote marketing initiatives.
- Coordinate with the media to maintain public interest and brand visibility.
- Stay updated on marketing trends and entertainment/nightlife trends through monthly research.
- Evaluate and prepare reports on the performance of marketing campaigns, including social media, website, ROI, and effectiveness.
- Conduct research and provide event recommendations for the establishments.
- Plan and execute regular activities and events.
- Evaluate and analyze the scale of events, including content, method, time, and budget.
- Monitor and track activities from event preparation to completion.
- Bachelor's Degree in Marketing or equivalent.
- At least 1 years of experience in marketing, service, or F&B industry, or a combination of education and experience.
- Genuine interest and knowledge in the F&B and Worldwide Nightlife Industry.
- Self-motivated, with a creative flair, an eye for detail, and the ability to handle multiple tasks.
- Proficient in digital marketing and social media.
- Adaptable to the circumstances and culture of the brand.
- Youthful, energetic, and open-minded.
- Creative mindset, always interested in new online content and multi-channel campaigns.
- Basic skills in Canva, Photoshop/Adobe Illustrator, Capcut, Meta Suite, and other content tools.
- Proficiency in Microsoft Office.
- Advanced English proficiency
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành