Mô tả công việc
* Objectives
- Establishes and maintains set requirements for quality improvement. Minium internal defect rate & increase customer confidence and a company's credibility.
- Improving work processes and efficiency, and it enables a company to better compete with others.
* Responsibilities
- Plan activities for the Week/Month/Yearly and arrange for QA Team.
- Quality report Weekly/Monthly/Yearly to related departments & General manager.
- Control and ensure the quality of products for the whole factory.
- Customer complaint visiting & solving regarding issues, quality analysis, making CCR and preventive action report.
- Managing team KPIs (downgrade, F-cost, NCR) and operating the QA department.
- Communicate, and exchange information with departments in the company, and handle and resolve internal requests.
- Managing FGs stock and assigning goods quantity to sales stock
- Ensure QC staffs complete the daily quality inspection task to meet the production schedule.
- Set up specific quality requirements (EN standard / JIS / ISO) and distribute them to QA staff for inspection purposes.
- Maintain the company's quality management system according to standards CARB EPA, TCVN, JIS, FSC.
- Do internal audit plan & external audit plan regarding certificate & customer requirement.
- Training staff to understand the input and output quality control process. The object for new employees & yearly plan training.
- Cooperation with related team (Sales, Production, Raw material) to make sure documentation & quality management system requirement.
- Co-work with R&D global team & production team to develop new products.
* Other responsibilities shall be followed to assignment by GD.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree from University or higher.
- At least 5 years' experience in the position of Manager of Quality Management Department. Experience in the wood industry is an advantage.
- Proficiency in MS Office, Proficiency in English (4 skills).
- Knowledge about SAP, WMS, smart work factory system is preferred.
- Leadership ability, good communication skills.
- Have experience dealing with customers.
- Ability to work under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Ra đời vào năm 2015 với xuất phát điểm ý tưởng là hiện thực hóa mô hình KakaoTalk ở Việt Nam, Got It từng bước khẳng định: mọi ý tưởng đều có thể lớn hơn những gì bạn nghĩ, và sức mạnh của công nghệ đóng một vai trò không thể thay thế.
Khi công nghệ bùng nổ, Got It nhận ra nhu cầu ngày càng tăng của việc sử dụng thẻ quà tặng điện tử từ các doanh nghiệp, từ đó cung cấp giải pháp quà tặng toàn diện giúp tiếp cận và chăm sóc khách hàng sau mua. Khác với mô hình tặng quà truyền thống, nhờ ưu thế công nghệ, mô hình quà tặng điện tử giúp doanh nghiệp tối ưu chi phí vận hành và quản lý. Việc triển khai trực tuyến cũng đem đến cơ hội mở rộng quy mô nhanh hơn và phá vỡ rào cản địa lý khi doanh nghiệp
Review GOT IT
Trải nghiệm phỏng vấn không tốt , không tôn trọng ứng viên. (rw)
Nhân viên mới đều được cấp Macbook, văn phòng có hỗ trợ đồ ăn vặt
Được cấp Macbook. Đồng nghiệp thân thiện. Nhiều cơ hội học hỏi nâng cao kiến thức