Mô tả công việc
Prepare weekly staffing schedules, monitoring staff attendance and plan work schedules.
Prepare various monthly reports as required.
Conduct regular operational meetings & trainings.
Other duties upon management requests
Quyền lợi được hưởng
Training & development opportunities in an international resort environment
Accomodation, meals, daily shuttle bus from Quy Nhon as well as other benefits are available
Yêu cầu công việc
- 2 years experience in same position at 4-5* hotel
- Work professionally, seriously, with high discipline.
- Ability to diplomacy, creativity, confidence, dynamism, withstand high pressure at work.
- Have the skills to organize, art to communicate with guests.
- Good guest service skills.
- Ability to solve problems, organize and organize the work well
- Skillful in arranging and using employees.
- Careful, meticulous, clean
Yêu cầu hồ sơ
Grand K Hotel Suites Hà Nội tọa lạc trong khu đô thị văn minh, hiện đại với tốc độ phát triển kinh tế và cơ sở hạ tầng mạnh mẽ của Thủ đô Hà Nội. Khách sạn có kết nối linh hoạt tới các khu vực, đơn vị hành chính, trung tâm thương mại, hội nghị quan trọng khác như Trung tâm Hội nghị Quốc gia, Khu liên hợp thể thao quốc gia Mỹ Đình, Sân bay quốc tế Nội Bài. Khách sạn bao gồm 262 phòng và căn hộ dịch vụ; phòng họp với công nghệ tiên tiến, nhà hàng và quầy bar, nơi du khách có thể ngắm nhìn toàn cảnh thành phố. Những tiện nghi và dịch vụ 5 sao tại Grand K Hotel Suites Hà Nội sẽ mang đến cho bạn những trải nghiệm thoải mái nhất có thể.