Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nhà Hàng Warning Zone

Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Nhà Hàng Warning Zone

Cập nhật 14/03/2025 10:32
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Hệ Thống Nhà hàng WARNING ZONE
CLUB INTERCONTINENTAL OFFICER - NV PHỤC VỤ TẦNG KHÁCH VIP
Nhà Hàng Warning Zone
45 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Mô tả công việc

• Get to know the guest personally and recognize their preferences in food and beverage and how they like their things kept in the room

• Anticipates the guests needs and acts accordingly

• Oversees the service of in room food and beverage and it’s speedy clearance

• Provides guest assistance in every possible way

• Has thorough knowledge of hotel facilities including the timings, charges, cuisine served in different outlets and offer assistance to place orders

• Has good knowledge of the city to be able to offer suggestions if required

• Checks for lost and found items immediately on check out and return the same to the guest before he checks out • Has the ability to coordinate with the guest in order to meet his needs efficiently

• Coordinates with other departments to ensure guest’s satisfaction

• Maintains a guest service sheet which is a record of guest requests and handled by him or passed on to any other person / department

• Reports any health or safety hazards to the Executive Housekeeper

• Ensures that all duties are carried out in line with the Hotel Policy with high standards of personal appearance, personal hygiene correct uniforms and name badges as outlined in the staff handbook

• Complete other responsibilities as assigned


Quyền lợi được hưởng

•          Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period

•          Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand

•          Opportunity to join international training & development programs and cross training programs

•          Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café

•          Sleeping Lounge for Employee

•          Laundered uniform provided by Hotel

•          Pre-employment health check and annual health check

•          Birthday gift and Allowances on other special events

•          Recognition program with valuable gifts

•          Summer vacation and many team building activities

•          Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts

•          Unlimited Food & Beverage discount at Hotel

•          Free parking

•          Other benefits according to Hotel’s policy

Yêu cầu công việc

Required Skills – 

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company. 

• Able to speak, read and write English 

• Korean speaking is an advantage 

• Proficient in the use of Front Office System 

 Qualifications – 

• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience – 

• 1-year experience in front office/guest services operations, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

To apply, please send your CV or Application form:

Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm

Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464

Khu vực
Báo cáo

Hệ Thống Nhà hàng WARNING ZONE
Nhà Hàng Warning Zone Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Warning Zone được thành lập vào năm 2013, với sứ mệnh tạo ra chuỗi nhà hàng có chất lượng thực phẩm , đồ uống sạch . Đem lại cho khách hàng những trải nghiệm và tâm lý an toàn khi sử dụng dịch vụ Phát triển bền vững luôn là kim chỉ nam trong cách vận hành và phát triển của Warning Zone, chúng tôi đem đến những món ăn ngon được làm từ những nguồn thực phẩm sạch. Warning Zone mang phong cách món ăn Fusion , phù hợp với khẩu vị người Việt những đậm chất hiện đại. Số lượng lượng phục vụ khách mỗi tuần ~ 10.000 thực khách.

Những nghề phổ biến tại Nhà Hàng Warning Zone

Bạn làm việc tại Nhà Hàng Warning Zone? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Hàng Warning Zone

Nhà Hàng Warning Zone

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo