At Edelman, we understand diversity, equity, inclusion and belonging (DEIB) transform our colleagues, our company, our clients, and our communities. We are in relentless pursuit of an equitable and inspiring workplace that is respectful of all, reflects and represents the world in which we live, and fosters trust, collaboration and belonging.
The Senior Client Executive (SCE) is responsible for the supervision of account work performed by junior staff. S/he will demonstrate the ability to manage up, as well as manage across with peers and mentor account team members.
Responsibilities :
- Demonstrates tactical and strategic knowledge of integrated Communications Marketing principles and skills
- Contributes to creation of Communications Marketing plans to meet client objectives
- Contributes to client correspondence (e.g., daily updates, activity reports, etc.)
- Plays key role in developing key messages in keeping with clients’ objectives
- Demonstrates the ability to write, edit and proofread to create high quality internal and external, channel-appropriate communications content
- Demonstrates the ability and experiences working with publishers or build up media relationship is a plus.
- Demonstrates research abilities to support client programs and understands research techniques to assist with various Edelman consulting processes, including analysis of media coverage and online conversation (volume and tone) and identification and categorization of various stakeholders, including organizations and individuals to be engaged by clients
- Coordinates and helps plan media outreach programs including tours, events, conferences, interviews and new media outreach
- Communicates effectively with team members
- Assists in recruiting, interviewing and selection of junior staff
- At least three years of relevant experience in Communications Marketing and/or related fields including research, advertising, management consulting, media and publishing
- A bachelor’s degree in a relevant field from an accredited college or university
- Intricate level of understanding of the account(s), the clients’ businesses, products, markets, personnel, outside influencers, opposition, etc.
- Understand basic public relations tools and how they are used to achieve client goals
- Good research, writing and editing skills and the ability to develop media contacts/relationships
- Fundamental understanding of media outreach assignments and the ability to apply experience and initiative in developing appropriate traditional and online media strategies
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.