Company Description
YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.
Role Description
• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.
• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.
• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.
• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.
• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.
• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.
• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)
• Implement Facebook Ads advertising content,...
• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.
• Plan brand branding through online/offline event activities.
• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)
• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.
• Make weekly and monthly reports to superiors.
• Other arising tasks or assigned by superiors.
Qualifications
• University graduate majoring in communications, marketing or related fields
• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.
• Have professional knowledge of Communications and Marketing.
• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).
• Have knowledge about SEO.
• Have good creative thinking and grasp user trends.
• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.
• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).
• Ability to present and speak in front of crowds.
• Sensitive to new media trends.
• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.
• Chinese: being able to communicate is an advantage.
Tiền thân là CÔNG TY TNHH DR FRESH chuyên xuất khẩu các nông sản như: chanh, ớt hiểm, khoai lang, sả, rau củ... Với nhiều năm kinh nghiệm sản xuất và xuất khẩu nông sản của Việt Nam. Công ty đã có thị trường ổn định tại nhiều nước như: Malaysia, Singapore, Thailand, Đài Loan, Hàn Quốc, UAE... INTERFRESH FOOD AND BEVERAGE CO LTD được thành lập nhằm mở rộng hệ sinh thái xung quanh ngành nông sản, bao gồm nông sản chế biến, nước ép trái cây, nước giải khát… Với kế hoạch xây dựng nhà máy nước giải khát lên đến 20,000m, xuất khẩu đi hơn 100 quốc gia trên thế giới. Công ty chúng tôi luôn chú trọng yếu tố con người được đặt lên hàng đầu và xây dựng môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, thân thiện.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe toàn diện
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- INTERFRESH FOOD AND BEVERAGE CO LTD được thành lập năm 2023
Mission
- Công ty chúng tôi luôn chú trọng yếu tố con người được đặt lên hàng đầu và xây dựng môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, thân thiện. Đội ngũ nhân viên của công ty ngày càng được nâng cao về chuyên môn nghiệp vụ lẫn trình độ, năng lực.