- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Tập đoàn giáo dục InterGreat tạo điều kiện thuận lợi cho quá trình học tập của sinh viên quốc tế muốn đi du học. Kể từ đó, IEG đã phát triển và đầu tư vào nhiều sản phẩm và dự án kinh doanh, hiện thực hóa chiến lược thiết lập một hệ sinh thái chia sẻ trực tuyến gồm học sinh, phụ huynh, tổ chức và giáo viên, mở đường dễ dàng hơn từ những năm đầu đời đến sự nghiệp đầu tiên. Chúng tôi cũng cung cấp các công cụ như đánh giá trực tuyến, luyện thi, học phí trực tuyến và hệ thống đăng ký, tận dụng công nghệ tiên tiến để đảm bảo hết thành công này đến thành công khác cho học sinh của chúng tôi. Một nhóm quốc tế đến từ hơn 12 quốc gia khác nhau, chúng tôi tin rằng các công ty, cũng như phụ huynh, nên đầu tư vào giáo dục tuyệt vời. Trụ sở chính của IEG nằm trên Phố Threadneedle ở Luân Đôn, một con phố mang tính biểu tượng, nơi đặt trụ sở của Ngân hàng Anh, cùng với các văn phòng chi nhánh ở các khu vực khác của Vương quốc Anh, Tập đoàn Giáo dục ChiInterGreat nhằm tạo điều kiện thuận lợi cho quá trình học tập của sinh viên quốc tế muốn đi du học. Kể từ đó, IEG đã phát triển và đầu tư vào nhiều sản phẩm và dự án kinh doanh, hiện thực hóa chiến lược thiết lập một hệ sinh thái chia sẻ trực tuyến gồm học sinh, phụ huynh, tổ chức và giáo viên, mở đường dễ dàng hơn từ những năm đầu đời đến sự nghiệp đầu tiên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,