Việc làm Khách Sạn Lenid Hà Nội

Cập nhật 18/07/2024 14:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Lenid Hà Nội
Bellman
Khách Sạn Lenid Hà Nội
25 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 4
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

Responsible for receiving guests in the most hospitable manner. All guests arriving to the hotel will be welcomed and departing guests fare-welled in the most courteous and friendly manner.

RESPONSIBILITIES:

- At all times well groomed, have a pleasant disposition, greet guests with the most hospitable attitude upon arrival at the hotel, and willing to offer assistance at all times.

- Maintain the entrance and main door area clean and tidy, free of obstacles and ensue that traffic through the driveway is controlled.

- Adhere to guest contact standards at all times.

- Provide current knowledge of the services and facilities offered by the Hotel, in order to provide reliable information to guests.

- Assist guests in and out of taxis and other vehicles and remove baggage from vehicles enabling the Bellboy to escort guests, with baggage, to the Front Desk for check-in.

- Obtain taxis for guests as required and do your best to ensure the guests are not overcharged by taxis by either negotiating with the taxi driver himself, or by cautioning the guest to be on alert.

- Knowledgeable in assisting guests in requests for transport and other information.

- Knowledgeable of the events of the day and of daily Hotel activities.

- Knowledgeable of VIP guests and whenever possible addresses such guests by name.

- Has presence and alerts Security or Guest Service Manager whenever a suspicious looking person or troublemaker is present.

- Keep alert for guest entering and leaving the hotel. Suspect guests (including those engaged in competitor analysis, suspicious looking characters, etc.) should be relayed immediately to the Front Office Manager.

- Conversant with emergency evacuation and fire procedures.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:

- Good communication skills.

- Basic English spoken.

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:

- High School.

- 1 year experience in guest service or as a Doorman.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Lenid Hà Nội
Khách Sạn Lenid Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
19 Triệu Việt Vưong, Hà Nội

Lenid Hanoi Hotel nằm tại trung tâm thành phố Hà Nội, ngay giữa các trung tâm thương mại sầm uất, thuận lợi cho các hoạt động vui chơi giải trí, nghỉ dưỡng, mua sắm, ẩm thực và sử dụng các dịch vụ khác.
Lenid Hanoi Hotel là khách sạn đạt tiêu chuẩn với phong cách kiến trúc hiện đại, nội thất sang trọng, tiện nghi, trang nhã và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, trẻ trung, năng động, tận tình, chu đáo… sẽ là nơi dừng chân lí tưởng cho những chuyến du lịch hay công tác dài ngày tại Hà Nội của Quý khách.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

  • Chuyên cung cấp các dòng sản phẩm chuyên nghiệp.

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Lenid Hà Nội

Bạn làm việc tại Khách Sạn Lenid Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Lenid Hà Nội

Khách Sạn Lenid Hà Nội

Click để đánh giá