Mô tả công việc
- Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
- Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
- Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
- Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
- Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
- Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
- Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
- Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
- In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
- Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
- Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
- Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
- Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
- Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package.
- Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities.
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
- Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
- Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
- Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
- Passion for people and for best-in-class service
Yêu cầu hồ sơ
Apply on Hoteljob.vn
Legacy Yên Tử - MGallery Khách sạn boutique cá tính cho trải nghiệm du lịch đáng chú ý Hãy chuẩn bị để bị mê hoặc trong lòng Thiền tông Trúc Lâm với Legacy Yên Tử, MGallery by Sofitel. Nằm ở Thành phố Uông Bí, chỉ trong vòng một giờ lái xe từ Vịnh Hạ Long và Sân bay Cát Bi, thiết kế thế kỷ 13 của nó đặt bối cảnh cho kỳ nghỉ, thiền định hoặc chuyến đi khuyến khích của bạn. Khách sạn nằm dưới chân núi Yên Tử, đối diện làng Yên Tử với các hoạt động trekking và tâm linh có sẵn. Toàn bộ khách sạn được thiết kế với sự sang trọng ngoạn mục, mang di sản lịch sử, văn hóa và tinh thần của triều Trần thông qua nghề thủ công truyền thống. Du khách có thể thưởng thức tuyển chọn các món ăn Việt Nam và quốc tế thú vị tại Nhà hàng Thọ Quang và Quán Bar Thiên Quan, hoặc thư giãn trong bầu không khí quyến rũ của Am Tue Tinh Wellness. Núi Yên Tử sợ hãi là cái nôi của Thiền tông Trúc Lâm ở Việt Nam được thừa hưởng nền văn hóa và tinh thần lịch sử phong phú từ triều đại nhà Trần. Đây là địa điểm lý tưởng để trekking cũng như du lịch tâm linh với rừng tự nhiên và cảnh quan đẹp.