Các ca làm việc
Mô tả công việc
· Answer telephones and handle in appropriate manner.
• Set up and coordinate bookings of Company’s vehicles.
• Meet and greet clients and visitors.
• Be responsible for general office administration, liaise with suppliers, logistics support and inventory management.
• Provide receptionist duties/ secretarial work to the office.
• Ensure facility and office upkeep and maintenance and sufficient supplies to provide good working conditions.
• Coordinate workflow.
• Be responsible and coordinate activities and events of the office.
• Handle administrative work of projects.
• Correspond with colleagues, business partners, external parties, and guests.
• Get involved in other areas of competence as required.
• Monthly payment to vendor, supplier…
Yêu cầu công việc
Anh văn giao tiếp
Thời vụ 4 tháng
Giao tiếp tốt, nhanh nhẹn
Quyền lợi được hưởng
Thời gian làm việc: T2-T6
Địa chỉ: Lô A1-10 Như Nguyệt (Bạch Đằng nối dài), Hải Châu, Đà Nẵng
Diện tích: 1500m2
Chi phí đầu tư: 4.5 tỷ
Giờ mở cửa: Thứ Hai – Chủ Nhật, 16:00 – 1:00
Mức giá món: Đồ uống: 20.000 – 950.000, Món ăn: 110.000 – 215.000