Mô tả công việc
Develops and executes sales plans / strategies to effectively bring DN products and services to market. Drives revenue generation and identifies and closes new opportunities within current customer accounts. Facilitates and leads customer negotiations to achieve mutually beneficial results. Utilizes knowledge of DN offerings and understanding of the customer's business to develop customized proposals that present creative solutions. Develops, nurtures and maintains customer relationships across a range of accounts to ensure their benefit from and optimization of DN products and services.
Responsibilities
• Serves as primary Account Manager within an assigned country or area.
• Ensures customers receive best-in-class technical, process or product-specific consulting.
• Engages directly with a wide variety of customer stakeholders, from technical professionals to senior executives.
• Works internally with customer-focused teams to design, develop and introduce new products and enhancements to address customer requests and priorities.
• Works with customers on implementation reviews and to ensure the prompt and proper resolution of technical or procedural challenges.
• Contributes to improved Account Management metrics reporting, evaluation and documentation.
Yêu cầu công việc
Required Qualifications
• Bachelor's Degree or equivalent work experience required.
• Minimum of 6-8 years of relevant experience or equivalent combination of education and experience in managing sales in a corporate setting with proven track record in leading a high quota carrying in a Sales Team and/or new business development/excellent people management skills.
• Proficient in all MS Office products with an emphasis on Excel, PowerPoint, Word and Teams.
• Good business English skills (Written and spoken).
Preferred Qualifications
• Comprehensive knowledge of Banking center operations, procedures and the utilization of technology within the environments.
• General knowledge of Diebold Nixdorf products and services is a plus.
• Knowledge of Software and Service solution sales would be advantageous.
• Consultative sales experience with complex solution design is desired.
• Experience working within a customer focused B2B environment and developing strategic client relationships and accounts with senior stakeholders.
• Exhibit skills, characteristics, traits and work habits that greatly enhance the likelihood of success as an Sales Manager, ex: solution-oriented and entrepreneurial mindset, time and territory management, customer empathy.
• Exceptional communication, presentation, strategic planning, problem solving and critical thinking skills.
• Demonstrated relationship building skills at all levels of the organization, including senior executive levels.
• Possess experience with CRM software, such as Salesforce to maximize opportunities.
• Ability to travel up to 50% of the time.
Quyền lợi được hưởng
Oxalis Adventure và Oxalis Holiday đều thuộc Tập đoàn Oxalis, một công ty du lịch địa phương tại Việt Nam chuyên cung cấp các sản phẩm và trải nghiệm đặc biệt thể hiện những nét đẹp thiên nhiên và phiêu lưu tuyệt vời nhất của Việt Nam.
Oxalis Adventure chuyên tổ chức các tour du lịch một lần trong đời có một không hai trên thế giới, mang đến những hành trình ly kỳ qua những hang động sông hoang sơ, những khu rừng rậm rạp và những cảnh quan xa xôi. Công ty nhấn mạnh tầm quan trọng của việc thích ứng với điều kiện thời tiết và hợp tác với các chuyên gia để đảm bảo sự an toàn và toàn vẹn cho các chuyến tham quan của mình. Oxalis Adventure 100% vốn trong nước và cung cấp việc làm cho hàng trăm hướng dẫn viên du lịch và nhân viên khuân vác tại một trong những tỉnh nghèo nhất Việt Nam. Họ hợp tác chặt chẽ với các chuyên gia hang động từ Đội thám hiểm hang động Việt Nam của Anh để đảm bảo rằng họ đáp ứng các tiêu chuẩn quốc tế về an toàn và bảo vệ tính toàn vẹn của hang động. Oxalis Adventure là một trong số rất ít công ty du lịch hoạt động theo mô hình B2C tại Việt Nam, tổ chức các tour du lịch cho khoảng 12-15 nghìn lượt khách mỗi năm, trong đó 80% là khách quốc tế và 20% là khách nội địa.