Mô tả công việc
Research and penetrate the target market
Support BDM in developing action plans to implement business development strategies and reach sales targets.
Support BDM in developing action plans to reach the target market
Conduct market and competitor research and analysis
Explore business opportunities
Conduct needs analysis and identify customer pain points to determine solutions to meet those needs.
Identify new business opportunities using email, phone, and social media to promote Sun Inc.’s brand and understand customer needs.
Implement activities to find potential customers in the English- speaking market (through Marketing Online, Offline, and connecting activities,..)
Manage prospects and existing customers
Close deals
Build and maintain relationships with existing customers to generate future sales opportunities
Plan and execute follow- up of potential customers.
Collaborate with the delivery team during the development process to detect issues and make improvements.
Create a list and fully update information about potential customers (Leads).
Yêu cầu công việc
Being able to start everything from scratch and work independently
At least 2 years of experience working in a similar position
Project management skills (preferred).
Communication skills, persuasive negotiation skills
Prior experience in IT sector and English- speaking markets with a proven track record of generating leads, opportunities and deals
English competency at professional level
Market research skills
Willing to take the lead in exploring new challenges and opportunities
Quyền lợi
Professional, open- minded, and creative environment:
Respect different perspectives within a team
Work with colleagues who embrace ideas to change the society
The culture of taking risks to experience and thrive
Strong learning culture that promotes individual development
Focus on individual development
Get access to company Learning Hub online library with various courses provided by Udemy, LinkedIn,...
Be empowered
Be consulted, accompanied, and supported in career development with the career path system (developing in expertise or management direction) that has been studied and tested for many years.
Be oriented for individual, group, and organizational goals
Be supported to define a 3- month or 6- month goal (Goal Define Support)
Special care for employees
Policies supporting learning activities, knowledge sharing, and cultural exchange (Technology Seminar – Tech Expert, Club: Reading, Japanese, Music Club, ...)
Performance review: Twice/a year
13th- month salary bonus
Seniority Allowance
Hybrid working policy; flexible check- in, check- out
Women care allowance: Women’s physiological leave: 2.5 hours/month; Postpartum leave for female employees with under 1- year- old children: 1 hour/day
Annual company trip and quarterly team- building activities
Comprehensive health insurance Sun Care
Salary: Upto $1500 (Gross) + Commission (lunch, living allowance, beauty care, Japanese and IT certificates, etc.)
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-03 02:40:02
Oxalis Adventure và Oxalis Holiday đều thuộc Tập đoàn Oxalis, một công ty du lịch địa phương tại Việt Nam chuyên cung cấp các sản phẩm và trải nghiệm đặc biệt thể hiện những nét đẹp thiên nhiên và phiêu lưu tuyệt vời nhất của Việt Nam.
Oxalis Adventure chuyên tổ chức các tour du lịch một lần trong đời có một không hai trên thế giới, mang đến những hành trình ly kỳ qua những hang động sông hoang sơ, những khu rừng rậm rạp và những cảnh quan xa xôi. Công ty nhấn mạnh tầm quan trọng của việc thích ứng với điều kiện thời tiết và hợp tác với các chuyên gia để đảm bảo sự an toàn và toàn vẹn cho các chuyến tham quan của mình. Oxalis Adventure 100% vốn trong nước và cung cấp việc làm cho hàng trăm hướng dẫn viên du lịch và nhân viên khuân vác tại một trong những tỉnh nghèo nhất Việt Nam. Họ hợp tác chặt chẽ với các chuyên gia hang động từ Đội thám hiểm hang động Việt Nam của Anh để đảm bảo rằng họ đáp ứng các tiêu chuẩn quốc tế về an toàn và bảo vệ tính toàn vẹn của hang động. Oxalis Adventure là một trong số rất ít công ty du lịch hoạt động theo mô hình B2C tại Việt Nam, tổ chức các tour du lịch cho khoảng 12-15 nghìn lượt khách mỗi năm, trong đó 80% là khách quốc tế và 20% là khách nội địa.