About the role
The Women's Entrepreneurship (WE) Support Officer plays an important role in ensuring the successful implementation of the Strive Women initiative, a global program aimed at enhancing the financial health of women-led micro and small enterprises (W-MSEs). Working closely with the Project Lead, financial service providers, and other key partners, the Officer will provide essential support to equip women entrepreneurs with the resources, training, and guidance needed to build successful and sustainable businesses.
Key Responsibilities
1. PROJECT IMPLEMENTATION (50% of time): Assist the technical preparation and implementation of project activities, take the lead on selected assignments in coordination with the Project Lead, including:
- Support capacity-building training for women entrepreneurs, handling tasks such as training needs assessment, pre/post-test facilitation, participant management, and stakeholder coordination.
- Oversee seed funding implementation under the supervision of the Project Lead.
- Collaborate with the Communications team to manage the project's social media platforms, including but not limited to Zalo groups, landing page, and Facebook page.
- Actively participate in meetings with partners, CARE Lead Member, and donors, contributing ideas and insights as required.
- Support in organizing events/campaigns and project activities both in the field and online.
2. PROJECT ADMINISTRATION & FINANCE (30% of time)
- Provide admin support for project implementation, including event logistics, travel arrangements, minute-taking, etc.
- Manage project financial procedures, including payment, advance request, and related tasks, ensuring alignment with the project budget and timeline.
- Assist in procurement tasks, including purchase requests, bidding analysis, and vendor management.
- Perform additional support tasks as needed.
3. MONITORING, EVALUATION AND LEARNING (15% of time)
- Master project indicators and participate in relevant MEL meetings.
- Assist in data collection, documentation regarding progress tracking, learning capture, evaluation, research, and case studies.
- Join field visits to support, gather insights, and monitor partners' activities.
- Propose necessary adjustments to project implementation based on findings and insights.
4. OTHER COMMON ACCOUNTABILITIES FOR CVN STAFF (5% of time)
Ideally, you will have:
- Experience working in/with projects related to women's entrepreneurship and/or financial inclusion.
- Good interpersonal skills, sound judgment, planning, problem-solving, and team-building skills.
- Organizational and time management skills, ability to work under pressure, and to organize and manage workload to meet deadlines.
Why you should apply:
- Ongoing professional and personal development
- A dynamic and innovative environment
- Supportive teams
Application Deadline: 5:00 PM, 22 August 2024.
Tập đoàn PEGATRON (sau đây gọi tắt là “PEGATRON”) được thành lập vào ngày 1 tháng 1 năm 2008. Với kinh nghiệm phát triển sản phẩm phong phú và sản xuất tích hợp theo chiều dọc, chúng tôi cam kết cung cấp cho khách hàng những thiết kế sáng tạo, sản xuất và dịch vụ sản xuất có hệ thống nhằm toàn diện và hiệu quả. đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng. PEGATRON có đội ngũ R&D vững chắc, chất lượng dịch vụ thân thiện, nhanh chóng cũng như mức độ gắn kết cao của nhân viên. Hơn nữa, chúng tôi đã kết hợp các ngành EMS và ODM để trở thành một công ty Dịch vụ Thiết kế và Sản xuất (DMS) mới nổi. Do đó, chúng tôi có thể cung cấp các sản phẩm tiên tiến, dẫn đầu ngành và các cơ hội kinh doanh sinh lời cho các đối tác của mình.
Các dịch vụ máy tính nổi bật của chúng tôi bao gồm thiết kế máy tính, phần cứng máy tính, thiết bị và mạng di động cũng như các thiết bị ngoại vi liên quan cho các dịch vụ vận hành và hỗ trợ khác; tư vấn công nghệ thông tin máy tính hoặc lập trình máy tính; thiết kế, cập nhật hoặc bảo trì phần mềm máy tính và cung cấp dịch vụ thông tin mở rộng trong lĩnh vực máy tính.
Ngoài ra, chúng tôi còn cung cấp nhiều sản phẩm vô hình linh hoạt và đáng tin cậy, ví dụ để lắp đặt, sửa chữa hoặc bảo trì các sản phẩm liên quan đến máy tính, thiết bị và mạng di động, thiết bị ngoại vi liên quan, v.v.. Chúng tôi cũng cung cấp một số dịch vụ phần cứng và phần mềm về kết nối viễn thông, truyền tải dữ liệu thông tin bằng mạng truyền thông điện tử và cung cấp thông tin về viễn thông theo yêu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH -BHYT theo quy định của luật Lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động Dã Ngoại
Lịch sử thành lập
-
Tập đoàn PEGATRON (sau đây gọi tắt là “PEGATRON”) được thành lập vào ngày 1 tháng 1 năm 2008.
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng và đối tác