Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.JOB BRIEF
We are looking for a CRM Automation Specialist who has knowledge of data integration, workflow automation, and customer segmentation strategies to be responsible for driving multi-channel marketing automation campaigns, including email, SMS, push notifications, and in-app messaging, with a focus on customer engagement, customer retention growth to add most value in a customer’s lifetime.
2.DETAILED JOB DESCRIPTION
Marketing Automation
Strategize customer journeys across both online and offline touchpoints to maximize lead and customer acquisition, retention, and growth strategies.
- Set key success factors and prioritize implementation plan of customer journeys based on impact.
- Manage execution of automation and communications across multiple channels including Email, Web push, App push, SMS, ZNS, chat and more for website Maison Online and multiple brand’s domains.
- Design personalized and relevant communication strategies for different group of customers to deliver the campaigns to the right audiences, at the right frequency on the right channels.
- Own and constantly improve all automation rules and triggers for different leads and customer actions to meet target KPIs.
- Develop automations with customer activation/ re-activation projects including new lead welcome, converting leads into first time purchases, introducing new products, abandoned carts, increasing repeat purchases, upselling, and down selling products, generating referrals, cross selling relevant brands, collecting net promoter scores and more.
- Implement automatic message script and set automation flow for new followers for all ZOAs on Zalo channel.
Revenue generation & reporting
Manage CRM and marketing automation dashboard to report on data growth by cohort, list, campaign performance, revenue, customer lifetime value & ROI.
- Tie in automation reporting from multiple sources including RFM, Loyalty, App, Customer service, Google analytics, Social, or other web analytics and more to effectively pull out the most.
- Determine the best method to accurately measure revenue when factoring multiple sources and attributions.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum Bachelor's Degree major in Business Administration, Marketing or related fields.
- 2+ years’ experience in CRM or Marketing in Fashion retail is a plus.
- Have experience in CRM tools (Insider, MailChimp, Salesforce, etc.)
- Efficiency in Excel.
- Strong analytical skills with great detailed-orientation.
- Strong project management and organization skills.
- Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
- Good sense of design and style is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Tập đoàn Schaeffler – Chúng tôi tiên phong về chuyển động: Với tư cách là nhà cung cấp hàng đầu toàn cầu cho lĩnh vực ô tô và công nghiệp, Tập đoàn Schaeffler đã thúc đẩy những phát minh và phát triển mang tính đột phá trong lĩnh vực chuyển động và di chuyển trong hơn 70 năm. Với các công nghệ, sản phẩm và dịch vụ tiên tiến dành cho bộ truyền động tiết kiệm CO₂, phương tiện di chuyển bằng điện, Công nghiệp 4.0, số hóa và năng lượng tái tạo, công ty là đối tác đáng tin cậy để giúp chuyển động và di chuyển trở nên hiệu quả, thông minh và bền vững hơn. Công ty công nghệ này sản xuất các bộ phận và hệ thống có độ chính xác cao cho các ứng dụng truyền động và khung gầm cũng như các giải pháp ổ lăn và ổ trượt cho một số lượng lớn các ứng dụng công nghiệp.
Tập đoàn Schaeffler đạt doanh thu khoảng 14,4 tỷ EUR vào năm 2019. Với khoảng 84.200 nhân viên, Schaeffler là một trong những công ty gia đình lớn nhất thế giới. Với gần 2.400 đơn đăng ký bằng sáng chế vào năm 2019, Schaeffler là công ty sáng tạo thứ hai của Đức theo DPMA (Văn phòng Nhãn hiệu và Bằng sáng chế Đức).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành