Việc làm Công Ty CP Seven System Viet Nam

Cập nhật 02/10/2024 21:22
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
[Glam Beautique AEON Xuân Thủy] Store Manager
Công Ty CP Seven System Viet Nam
18 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 27/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Operations duties:

a. Merchandise management

- Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure.

- Order stock directly with Suppliers and receive stock from MMD.

- Verify and approve inventory orders raised by Group Leader(s).

- Plan manpower, prepare and attend bi-annually Stock Take as scheduled.

- Support Food line with monthly Stock Take as directed by supervisor.

- Plan assign duties for Group Leader(s) and General Staff to make necessary preparations for Membership Day & Mommy Day and Public Holidays.

b. Non-merchandise management

- Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure.

- Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to the Line Manager.

- Execute store opening & closing as directed by supervisor.

Sales and Profits

- Analyze Sales by item/category and Customer behavior to propose a satisfying selling floor/ event

- Brief Group Leader(s) on yesterday sales achievement, today sales budget, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.

- Brief promoters on the promotion scheme.

- Break down the sales target given by the Line Manager to each Group Leader and take responsibility for the sales target achievement of the division.

- Overall plan and supervise the execution of promotion schemes.

- Observe/gather information/suggestions from Group Leader(s) about sales trend, customer demands and advise the Merchandising Dept. for any changes/improvements in merchandise assortment, quality and quantity.

- Gather and consolidate all periodical reports from Group Leader(s) about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey and submit to Line Manager.

Manpower management

- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.

- Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.

- Monitor Group Leader(s), General Staff and Promoter’s attendance and attire.

- Approve duty roster, and shift plan raised by Group Leader(s).

- Be responsible for the Group Leader(s) and General Staff’s performance.

- Take part in recruitment & selection activities for the Division’s staffing.

- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.

- Identify potential staff for succession planning purposes.

- Build and promote teamwork spirit.

Rules and Regulations

- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

- Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff and Promoter(s) to follow the rules and regulations.

Other duties

- Opening & closing Store.

- Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip).

- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Operation Deputy Manager/ Manager and General Manager.

Yêu Cầu Công Việc

- University/College degree.

- Service orientation: customer service minded.

- At least 03 years related experience in retailing business or supermarket environment and 01-year experience in managing a team of at least 5 staff.

- Strong leadership and excellent relationship management.

- Strong analytical skills, good at data/figures.

- Self-disciplined with ability to work independently. 

- Good command of spoken and written English. 

- Computer skill (Word, Excel, Powerpoint). 

- Teamwork skill: Actively promote team work. 

- Ability to cope with stressful situation at work.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 26 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
Công Ty CP Seven System Viet Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 06/07/2015

Mission

7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.

Những nghề phổ biến tại Công Ty CP Seven System Viet Nam

Bạn làm việc tại Công Ty CP Seven System Viet Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty CP Seven System Viet Nam

Công Ty CP Seven System Viet Nam

Click để đánh giá