Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager in HR programs such as training and development, employee recognition programs and staff activities for hotel employees.
• Familiarizes and enforces the HR framework including systems of:
Induction and orientation
Training and Development
Performance Appraisal
• Plan and implement all Training programmes of the hotel.
• Plan and implement all English Training programmes of the hotel.
• Ensures all staff facilities are maintained in good order and meet resort’s cleanliness standards.
• Ensures that all staff abide by the hotel grooming standards and resort rules.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Certification: Hospitality Training Skills (prefer but not require).
• Experience: Minimum 2 years HR experience
• Others/khác:
Excellent written and verbal communication skills in English.
Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
Good in operation management and problem-solving skill, computer skill.
Yêu cầu hồ sơ
Sunway Hotel Hanoi, được quản lý bởi Sunway International Hotels & Resorts, là Khách sạn quốc tế 4* với 145 phòng ở tiện nghi và hiện đại, 90% khách ở tại Khách Sạn là khách quốc tế. Với cam kết mang đến dịch vụ “Chu đáo đến từng cá nhân”, Sunway đang không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ đế hướng tới sự phát triển bền vững. Nếu bạn thực sự mong muốn có cơ hội phát triển sự nghiệp trong ngành Khách sạn, hãy liên hệ với chúng tôi ngay hôm nay.