Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Tam Son
Cập nhật 10/11/2025 23:42
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.
*** SCOPE OF WORK:
1. KOLs Management:
- Responsible for growing the social/ KOL capabilities of the business
- Source and review for the right influencer match for each campaign
- Attract, advertise, and manage day-to-day relationships with KOLs
- Reach out, manage and negotiate with influencers, KOL, celebrities and agencies
- Build long-term relationships with valuable KOLs
- Monitor and steer campaign budgets and make sure set campaign targets are met
- Contribute to producing campaign assets and participate in on-set productions if required
- Monitor and optimize each KOL's performance
- Keep abreast of emerging trends, technologies and KOLs
- Define and evaluate the metrics for each activity
2. Communication and media relations:
- Coordinate public relations activities
- Leverage existing media relationships and cultivate new contacts within industry media
- Entertain media people at the company’s events
*** REQUIREMENTS:
1. Core Competencies:
- Organized and detail-oriented individual
- Creative thinking, good communication, and motivation
- Teamwork and responsibility
2. Skills:
- Excellent written and communication skills
- Excellent interpersonal skills
- Fluency in both verbal and written English
- Strong network with influencers, with good account management skills
- A strong personality who is able to work autonomously and within a team
- Excellent problem-solving skills and high levels of accuracy
3. Knowledge & Qualification:
- BA degree/ MBA in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
- With at least 3 years of relevant experience
- Knowledge of the high-end product market is an advantage
*** WHAT WE OFFER:
- Competitive salary packages with fixed 13th-month salary and performance bonus.
- Premium health care insurance.
- Annual performance review.
- Sponsored company trips and sports activities.
- Training section and rotation opportunities within subsidiaries.
- Discount of 30-50% for Group's products.
- Professional and creative working environment with up-to-date equipment.
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Công ty Cổ phần Quốc tế Tâm Sơn là thành viên của Tập đoàn Openasia. Tam Sơn ban đầu được thành lập vào năm 2005 với sứ mệnh đưa các thương hiệu thời trang cao cấp toàn cầu đến Việt Nam. Kể từ đó, chúng tôi đã mở rộng danh mục đầu tư của mình ra ngoài thời trang và sang nhiều lĩnh vực xa xỉ khác nhau bao gồm đồng hồ, trang sức và các thương hiệu công nghệ nghe nhìn bao gồm Patek Philippe, Hermès, Vacheron Constantin, Piaget, Chopard, Bottega Veneta, Saint Laurent, Hugo Boss, Kenzo, Bang & Olufsen. Tam Sơn hiện đang vận hành mạng lưới 20 cửa hàng tại cả Hà Nội và TP. Công ty đóng một vai trò quan trọng trong sự phát triển của Openasia Group. Từ thời trang đến các lĩnh vực xa xỉ khác, Tâm Sơn đã đạt được vị trí hàng đầu trong ngành công nghiệp xa xỉ của Việt Nam bằng cách cung cấp các tiêu chuẩn khắt khe về sự xuất sắc chuyên nghiệp, cam kết mạnh mẽ về giá trị cốt lõi của thương hiệu và mối quan hệ lâu dài với khách hàng.
Review Tam Son
Tuyển dụng làm màu và thái độ HR gây khó chịu
Một môi trường làm việc toxic công ty vô trách nhiệm nên né
Chế độ tốt. Quản lý thân thiện, biết lắng nghe (CTT)
Những nghề phổ biến tại Tam Son
Bạn làm việc tại Tam Son? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn