Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Assist the Brand Manager in executing the Marketing Plan for New category by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.
- Support and execute the Brand Manager in planning for Annual Marketing and Communication, launching..
- Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors’ movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.
- Liaise closely with Agencies for branding and consumer communication activities (Including both ATL and BTL activities, such as TVC, digital, activation, sampling, OOH, and POSM…).
- Lead brand planning and execution, strong management for ATL and BTL activities to ensure excellent execution.
- Get close to customers/consumers via frequent market visits.
- Conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.
- Be able to work well with cross functions to drive sales and build the brand.
- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.
- Management of PnL and marketing budgets within agreed targets.
- Follow up and control Marketing expenses.
- Smoothly cooperate with other Departments to handle tasks related to the brand in charge.
- Other tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
- At least 3-year experience in the same position, within the FMCG, foods industry is a big plus.
- Strong at brand management, consumer understanding, and creative & strategic knowledge.
- Ability to multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.
- Good written and oral communication, presentation, and negotiation skills in English and Vietnamese.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Mắt kính AR – AR GROUP được thành lập vào năm 1994, là tập đoàn đứng đầu trong ngành phân phối và bán lẻ mắt kính tại thị trường Việt Nam khi sở hữu mạng lưới phân phối rộng lớn với hơn 1000 đại lý và 4 chuỗi hệ thống bán lẻ phủ rộng trên toàn quốc, gồm Jess Luxury Eyewear, Eyewear HUT Mega Store, Eyewear HUT và Studio 88.
Năm 2023, AR GROUP vinh dự lọt “Top 10 Thương hiệu hàng đầu ASEAN 2023” do Viện nghiên cứu Kinh tế Châu Á – VEDSU bình chọn, tiếp tục vững vị thế dẫn đầu ngành kính tại Việt Nam.