Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with senior management to identify business goals and objectives and then designing and implementing a digital solution that meets those goals.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients via calls, emails, and meetings.
- Present and promote our business intelligence services to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Other tasks as assigned by line manager and the Sales Capability Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in business administration, Information Technology, Data Sciense, Business Intelligence, Consultant or a related field.
- 1 - 3 years of experience in the business, preferable in consulting industry (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting).
- Fluently in English (Equivalent to IELTS 6.0).
- Proven experience in non-cx service development, or a similar role, preferably within the business intelligence or IT services sector.
- Have a good and large network and connections to identify and reach out potential lead for providing business intelligence.
- Proven ability to drive the sales process from lead generation to closing deals.
- Strong negotiation and problem-solving skills.
- Understanding business intelligence concepts and solutions is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: - Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: - Monday – Friday from 8AM - 5PM.
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- Competitive salary with annual raises and promotion opportunities.
- Quarterly, Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance. - Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
Travel Sense Asia™ (TSA) là một công ty chuyên nghiệp chuyên cung cấp các gói kỳ nghỉ hấp dẫn cho những ai muốn khám phá Việt Nam, Campuchia và Lào. Chúng tôi cố gắng làm hài lòng khách hàng bằng cách thêm dấu ấn cá nhân vào mỗi gói kỳ nghỉ mà chúng tôi thiết kế. Chúng tôi biết rằng sự pha trộn đúng đắn giữa độ tin cậy, sáng tạo và thái độ linh hoạt là câu thần chú để cung cấp dịch vụ chất lượng cho tất cả khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi cung cấp sự quan tâm chưa từng có cho nhu cầu của từng khách hàng để chúng tôi có thể cung cấp cho bạn những gì tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Đội ngũ của chúng tôi biết rõ rằng khách hàng đóng vai trò rất quan trọng trong sự phát triển của chúng tôi, họ mang đến cho chúng tôi công việc, cơ hội và họ có thể sa thải bất kỳ ai trong công ty từ giám đốc đến nhân viên chỉ bằng cách mua sản phẩm từ các công ty khác. Vì vậy chúng tôi luôn đặt khách hàng lên vị trí trung tâm cho mục đích của mình trong bất kỳ công việc hàng ngày nào.