Việc làm Trident Auto

Cập nhật 14/12/2024 23:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trident Auto
Customer Service Manager
Trident Auto
12 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Key Accountabilities

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

Internal

  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues. 
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.

External (Seller/Buyer):

  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints


Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation 
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process


Key Requirements

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a CE/ CR/ AM  Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
  • Customer Facing skill
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Communication in English


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Tại Việt Nam, Trident Auto là nhà phân phối chính thức của Maserati. Được thành lập từ năm 2016, hệ thống Showroom được thiết kế theo tiêu chuẩn toàn cầu của Maserati với đầy đủ các tiện nghi và dịch vụ cao cấp. Chúng tôi với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp, tận tâm, cùng với dịch vụ hậu mãi xuất sắc và chất lượng dịch vụ hàng đầu, luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đẳng cấp nhất của thương hiệu Cây Đinh Ba quyền lực mang lại.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2018: công ty được thành lập

Mission

  • Chúng tôi với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp, tận tâm, cùng với dịch vụ hậu mãi xuất sắc và chất lượng dịch vụ hàng đầu, luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đẳng cấp nhất của thương hiệu Cây Đinh Ba quyền lực mang lại.

Những nghề phổ biến tại Trident Auto

Bạn làm việc tại Trident Auto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trident Auto

Trident Auto

Click để đánh giá