Mô tả công việc
Customer and contract management: Making Business Development Handling Instructions ( SHI ) for secured business. Share SHI to related divisions, reviewing contracts, renewing or revising contracts if required.
Costing and quotation: Negotiating with the accounts as per price guidelines given, looking to maximize profits.
Making regular visits and calls to the existing customers to hear customer opinions and creating close relationship with them in purpose of expanding business scales.
Internal and external reports: Managing and controlling Profit/Loss for assigned customers, updating market information and competitors&039; trend.
Making monthly Business Development plan for new target customers. Setup concrete plan for Business Development and target customers and market survey.
Yêu cầu công việc
Education: University of economic, foreign trade, foreign language, logistics or other related fields
Experiences: At least 2 years experience
- Willing to be outside for sales activity.
- Good business sense
- Knowledge of logistics service chain, international financial payment, exporting and importing, Incoterms.
- English fluency.
- Good presentation, negotiation skills.
Quyền lợi
Annual health check- up and company outing
Full social insurance
Bonus twice per year
Annual salary review.
Additional accident insurance 8/24.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 02:25:03
Đại học Đông Á là một trường Đại học trẻ, luôn mở rộng cánh cửa để chào mừng những người có tài năng, nhiệt huyết muốn làm việc trong môi trường đại học, góp phần đào tạo thế hệ trẻ cho tương lai. Đại học Đông Á rất chú trọng đến chất lượng giáo dục cũng như chất lượng của đội ngũ cán bộ giảng viên. Do vậy chúng tôi mong muốn tìm kiếm được những ứng viên vừa có năng lực về chuyên môn cũng như tâm huyết đối với nghề. Hiện nay, trường Đại học Đông Á đang có nhu cầu tuyển dụng để mở rộng và phát triển, xin mời các ứng viên có đủ điều kiện tham gia ứng tuyển.