Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Ivy Global School (IGS) là Trường quốc tế Mỹ trực tuyến được thành lập tại Florida. Ivy Global School mang đến cơ hội học tập các chương trình giáo dục phổ thông chất lượng cao, với giáo trình học đã được kiểm định bởi tổ chức kiểm định giáo dục Quốc tế Cognia. Các chương trình học được giám sát và giảng dạy bởi đội ngũ giáo viên có bằng cấp và chuyên môn trong lĩnh vực giáo dục.
Các khoá học đạt tiêu chuẩn của Bang và Quốc gia của Mỹ
Học bổng học thuật và tài năng
Điểm mục tiêu đầu ra IELTS - SAT
Chương trình Tú tài Mỹ
Số lượng CLB và cuộc thi quốc tế trong năm học
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Ivy Global School hướng đến sứ mệnh trở thành một tổ chức giáo dục xuất sắc cung cấp các chương trình học tập trực tuyến phù hợp đạt kiểm định gắt gao của Mỹ.
- Giá trị cốt lõi của chúng tôi là tạo ra một môi trường trách nhiệm, trung thực, công nhận, chính trực, tôn trọng và hỗ trợ. Mỗi một cá nhân đều đóng vai trò quan trọng, được trao quyền trong học tập và giảng dạy. Hơn nữa, tất cả học sinh, giáo viên và nhân viên trau dồi ý thức trách nhiệm, niềm tin và giá trị bản thân hàng ngày, hợp tác với nhau để phát triển bản thân và nâng cao kiến thức.