Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Ivy Global School (IGS) là Trường quốc tế Mỹ trực tuyến được thành lập tại Florida. Ivy Global School mang đến cơ hội học tập các chương trình giáo dục phổ thông chất lượng cao, với giáo trình học đã được kiểm định bởi tổ chức kiểm định giáo dục Quốc tế Cognia. Các chương trình học được giám sát và giảng dạy bởi đội ngũ giáo viên có bằng cấp và chuyên môn trong lĩnh vực giáo dục.
Các khoá học đạt tiêu chuẩn của Bang và Quốc gia của Mỹ
Học bổng học thuật và tài năng
Điểm mục tiêu đầu ra IELTS - SAT
Chương trình Tú tài Mỹ
Số lượng CLB và cuộc thi quốc tế trong năm học
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Ivy Global School hướng đến sứ mệnh trở thành một tổ chức giáo dục xuất sắc cung cấp các chương trình học tập trực tuyến phù hợp đạt kiểm định gắt gao của Mỹ.
- Giá trị cốt lõi của chúng tôi là tạo ra một môi trường trách nhiệm, trung thực, công nhận, chính trực, tôn trọng và hỗ trợ. Mỗi một cá nhân đều đóng vai trò quan trọng, được trao quyền trong học tập và giảng dạy. Hơn nữa, tất cả học sinh, giáo viên và nhân viên trau dồi ý thức trách nhiệm, niềm tin và giá trị bản thân hàng ngày, hợp tác với nhau để phát triển bản thân và nâng cao kiến thức.