Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Business Development
VHG Hotel
10 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
07/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
04/07/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Position: Assistant Manager, Business Development - [$1000 - 1500]
Location: Tan Binh, Ho Chi Minh City
Requirements: Minimum of 5 years of relevant experience.
Job Description
- Participate in setting business objectives and tracking the implementation progress, ensuring the plans are on the right track.
- Collect and prepare comprehensive reports on the company's activities to provide accurate and timely insights for regional directors for decision-making. Ensure seamless and timely communication between departments to help all sections understand and fulfill their tasks.
- Oversee the achievement of business goals, ensuring set targets are monitored and adjusted as necessary.
- Analyze business data to provide improvement advice: Gather and analyze data from business activities to propose improvements, aiding the regional directors in making strategic decisions.
- Represent the regional director in meeting clients and other duties: When required, represent the regional director in client meetings and engagements with agencies to maintain partnerships and handle necessary tasks. Prepare presentation content, translate documents, and assist the regional director with other duties such as client meetings or project presentations.
- Manage and develop business with major clients: Maintain long-term relationships with major clients, develop business opportunities, and propose strategies to approach and develop services/products that meet the needs of major clients, ensuring satisfaction and creating sustainable value for both parties.
Job Requirements
- Education: Bachelor’s degree or higher, with extensive knowledge in domestic express delivery and business.
- Language Skills: Proficient in English (both spoken and written). Additional language skills are a plus.
- Appearance: Neat and presentable, with a demeanor suitable for an assistant/secretarial role.
- Proficient in office computing, particularly in drafting documents and creating PPT presentations in both English and Vietnamese.
Policies
- Friendly working environment, rapid promotion opportunities, and annual performance and position evaluations.
- Bonus and commission policies.
- Social, health, and unemployment insurance as per regulations.
- Birthdays, team-building events, year-end parties, gifts for children on June 1st, etc.
- Friendly, cooperative, and enthusiastic colleagues.
Khu vực
VHG Hotel
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 16, TNR Tower, 54A Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa, Hà Nội
Tập đoàn Khách sạn Việt Nam (VHG) là công ty dịch vụ quản lý khách sạn chuyên nghiệp cung cấp các dịch vụ quản lý và phát triển Khách sạn và Căn hộ khách sạn. Được thành lập từ tháng 1 năm 2010. Tại Tập đoàn Khách sạn Việt Nam, con người là lý do dẫn đến thành công của chúng tôi và chúng tôi mong muốn xây dựng một môi trường làm việc thu hút những người tài năng tham gia vào nhóm của chúng tôi. VHG tiếp tục được biết đến trong ngành là một công ty luôn đánh giá cao và khen thưởng các cộng sự của mình.
Những nghề phổ biến tại VHG Hotel
Bạn làm việc tại VHG Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
VHG Hotel
Click để đánh giá