Mô tả công việc
TASKS CLARIFYING
• Open the hotel door, see off guests, welcome guests politely and professionally.
• Guide guests to check in, take guests to villas, transfer luggage, guide guests to use equipment in the room.
• Guide guests to check in, take guests to villas, transfer luggage, guide guests to use equipment in the room.
• Transfer luggage when guests change rooms or check out.
• Pick-up, drop- off guests in the resort.
• Receive, store and return luggage to guests quickly, promptly and safely.
• Storing, cleaning and sanitizing electric vehicles.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
• Stays current with developments in the Resort, services and area attractions and Promote the Radisson Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.
• Record guests' special requests and coordinate with relevant departments to best meet guests' expectations.
• Support baggage staff in resolving guest complaints in the best way and save the contents in the notebook to guide staff on how to handle similar situations.
• Organize and deploy professional training courses for employees in the department.
• Assist customers in confirming flight information, booking tickets, and changing flight times.
• Regularly check luggage storage, ensuring tools are neatly arranged.
• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.
• Attends any training programs as directed or requested.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
• Professional career path & working environment with Radisson International Group
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Enjoy 100% salary and 50% service fee during probation period
• Attractive service fees
• Fuel support
• Accommodation support for remote employees
Yêu cầu công việc
• Graduating from high school and higher.
• Priority is given to candidates with 01 or more years of experience in the same position.
• Foreign languages: Priority will be given to candidates with basic English.
• Computer: Not required.
• Other skills: Communication, arrangement, presentation skills.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại vị trí thuận tiện ở trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, cách Chợ ẩm thực đường phố Bến Thành 400 m, Winsuites Saigon có phòng nghỉ gắn máy điều hòa, hồ bơi ngoài trời, WiFi miễn phí, trung tâm thể dục và nhà hàng. Khách sạn 4 sao này cung cấp dịch vụ phòng và dịch vụ lễ tân 24 giờ. Tất cả phòng nghỉ tại đây được trang bị TV truyền hình cáp màn hình phẳng, minibar, ấm đun nước, vòi sen, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và bàn làm việc. Tất cả phòng đều đi kèm phòng tắm riêng với máy sấy tóc trong khi một số phòng có tầm nhìn ra quang cảnh thành phố. Mỗi phòng đều được trang bị két an toàn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
- Tất cả phòng nghỉ tại đây được trang bị TV truyền hình cáp màn hình phẳng, minibar, ấm đun nước, vòi sen, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và bàn làm việc. Tất cả phòng đều đi kèm phòng tắm riêng với máy sấy tóc trong khi một số phòng có tầm nhìn ra quang cảnh thành phố. Mỗi phòng đều được trang bị két an toàn.