Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Duties:
- Develop export business for the branches in Vietnam ; ensure compliance with fiscal laws and taxation; and be responsible for the selection and optimization of the warehouse location.
- Act as the point of contact among local custom brokers, local airlines,shipping lines,forwarders, and the Headquarters to establish logistics services for routes from Southeast Asia to US and Europe.
- In line with Zongteng's strategy, develop relationships with local e-commerce merchants, marketplaces, and industrial partners to expand our presence and enhance our market shares.
- Responsible for regional P&L,reporting to Regional Headquarter in Hong Kong.
- Promote teamwork and collaboration between departments to drive alignment and commitment, and improve performance.
- Oversee product development in cross border export parcels and FBA in air or sea mode.
Yêu Cầu Công Việc
Job requirements:
- 5+years of experience in BD or sales role and team management.
- Experience in managing implementations and start-ups.
- Multi contract experience to drive synergies and an understanding of the complexities of working with diverse customers. Demonstrable exemplary customer relationship management skills with the flexibility to manage several clients with varying requirements simultaneously.
- Entrepreneurial drive to take ownership of our strategy and execution to achieve growth goals.
- Strong leadership skills - must be able to develop/lead the team and work across departments and regions.
- Excellent commercial acumen - understands dynamics of open/ closed book contracts & develops a profit center approach & culture amongst the Account team that is focused on bottom line performance. Well-developed interpersonal skills with an ability to influence at all levels.
- A strong business sense - needs ability to identify business opportunities from business development strategies.
- Business and Market Development Capabilities - Strong communication and cross-cultural communication skills, with proven experience in market analysis, product positioning, channel development, project and risk management.
- Fluent in Vietnamese, English and Mandarin.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
Insurance
Travel
Incentive bonus
Healthcare
Training Scheme
Salary review - Thời gian thử việc: 3 months
- Cơ hội huấn luyện: Management training, Sales Management training
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 9:00 - 12:00 & 13:00-18:00, Mon to Fri
- Đồng nghiệp: 8-10 teammates
- Phúc lợi: Maternity leave, Paternity leave, bereavement leave, Marriage leave
- Ngày nghỉ: 12 day/year
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Được thành lập vào năm 2014, Yunexpress là một trong những công ty logistics bên thứ ba hàng đầu tại Trung Quốc và đã trở thành nhà cung cấp dịch vụ logistics hàng đầu cho các ngành kinh doanh B2C xuyên biên giới, cung cấp dịch vụ cho người bán thương mại điện tử xuyên biên giới. Yunexpress cung cấp dịch vụ hậu cần toàn cầu và có bốn bộ phận kinh doanh chính, ngành nghề kinh doanh B2C xuyên biên giới, chuyển khoản FBA, bưu kiện và chuyển phát nhanh quốc tế. Hơn 100 lựa chọn về cách thức hậu cần có thể đáp ứng yêu cầu về loại hình và quy mô khác nhau của các công ty thương mại điện tử xuyên biên giới. Chúng tôi đã giành được sự tin tưởng và khen ngợi từ khách hàng với thời gian ổn định và dịch vụ tiết kiệm chi phí.