Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
-
Work with internal marketing teams and external suppliers to drive the successful execution of the project campaigns, project success is paramount.
-
Create and monitor email marketing campaigns to maximize project results.
-
Understanding and being able to run digital ads on SEM: Google ads, social media network: FB ads. A/B testing, ads experiment & analytics for continuous ads performance improvement.
-
Monitor activity, answer questions, create content, analyze trends, and resolve issues on social media channels.
-
Monitor and report on web traffic and source analytics against KPIs.
-
Work on pre-designated content, as well as create original content.
-
Research advertising trends.
-
Research competitors’ pricing and products.
-
Decide on the appropriate placement of ads.
-
Other duties as assigned by the management team.
Yêu Cầu Công Việc
-
Proficient in content creation, strategy, Google Analytics, email marketing, and paid social advertising.
-
Must be strategic, possess strong attention to detail, demonstrate good communication skills, and have exceptional organization.
-
Google Certified.
-
This person must have the ability to work within deadlines and manage multiple tasks and/or projects while portraying a positive attitude.
-
Minimum 2-3 years experience.
-
Prefer candidates with sports knowledge & advocacy, especially on footballs.
-
Open to work at night and weekend shift.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
ATALINK Technology được thành lập vào đầu năm 2018, cung cấp giải pháp quản lý chuỗi cung ứng trực tuyến tại Việt Nam. Là nền tảng (hỗ trợ cả mobile và web app), ATALINK giúp các doanh nghiệp dễ dàng kết nối với nhau, quản lý hiệu quả hoạt động thu mua và bán hàng
- Kết nối Doanh nghiệp với Nhà cung cấp & Khách hàng
- Kết nối hệ thống sản xuất với nguồn nguyên vật liệu
- Kết nối sản phẩm với thị trường