Mô tả công việc
Overseeing the customer services teams
Training and managing Customer Service Assistants and Representatives
On-boarding and training new employees
Setting customer satisfaction targets and working with the team to meet targets consistently
Interacting with customers daily by answering their questions and directing them to the appropriate service for their needs
Creating customer loyalty programs to increase revenue and improve client retention
Establishing customer service policies and procedures
Staying updated on developments in the customer services field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Attractive service charge
- Support 2 meals during the working shift
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury hotel in Hanoi
- Be part of a Dynamic team
- Best Benefit Scheme
Yêu cầu công việc
Hospitality Management or University Degree
At least 3 years experience at same position in Luxury & upscale Hotel
English proficiency, 3rd language is a plus
Dynamic leadership and engaging personality
Yêu cầu hồ sơ
Apply by Hoteljob.vn or submit application to REY Hotel
Phone number: 0963139086
Address: 14 P. Lý Nam Đế, Hàng Mã, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Nằm bên dòng sông Hoài thơ mộng, với tầm nhìn rộng mở hướng về phố cổ Hội An thanh bình, khu nghỉ dưỡng Bay Resort Hội An với 128 phòng suite và biệt thự được thiết kế trang nhã sẽ là điểm dừng chân lý tưởng cho những ngày nghỉ mộng mơ cùng Hội An. Sở hữu vị trí đắc địa ngay trung tâm Phố Cổ, khu nghỉ dưỡng mang đến những trải nghiệm ẩm thực kỳ thú, một hành trình khám phá bản thân thông qua những bài trị liệu độc đáo tại khu Spa. Bay Resort Hội An sẽ là chuyến tàu chở bạn về những ngày quá vãng, những kỷ niệm hoa niên và thuở Hội An còn là một thương cảng vàng son.