I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
BeetSoft - Tư vấn CNTT & gia công phần mềm
Chúng tôi là một công ty tư vấn và gia công phần mềm CNTT có trụ sở tại Việt Nam và Nhật Bản. Chúng tôi phục vụ cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ trên toàn cầu bằng cách cung cấp các dịch vụ cao cấp với mức giá rất hợp lý.
Với hơn 8 năm tư vấn và gia công phần mềm CNTT, BeetSoft đang đóng một vai trò xuất sắc trong việc mài giũa các kỹ năng của các chuyên gia, hỗ trợ các công ty đạt được thành công trong lĩnh vực hoạt động chuyên môn của họ. Chúng tôi với tư cách là một tổ chức đã phát triển nhanh chóng trong hai năm qua, hiện có văn phòng hoạt động tại Hà Nội, Nha Trang tại Việt Nam và Tokyo Nhật Bản với hơn 150 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Beetsoft chuyên phát triển và vận hành các hệ thống web, ứng dụng, trò chơi, trang web, AR, VR và MR là thế mạnh cốt lõi của chúng tôi. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng tham gia vào các dự án liên quan đến nghiên cứu AI và robot.
Review Beetsoft
Trong quá trình training, công ty khác thì họ check và góp ý ngay lập tức, công ty này làm xong 7 ngày sau mới check cho mình (rv)
Làm cộng tác viên của cty này k có chế độ gì đâu. Bắt kí hợp đồng ctv 6 tháng mà hđ toàn mang thiệt về mình (rv)
Công ty phù hợp mấy anh em thực tập (RV)