![Capella Holdings Capella Holdings](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-22-1708701020.png)
Mô tả công việc
Job Summary – (Role Summary)
• As the Assistant Front Office Manager, one should act as the bridge between the front and the back office. While coordinating the operation, you will also ensure that all guests experience a fantastic stay.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
• Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review).
• Financial Performance (Up selling, Room Revenue, Operation Auditing).
• Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.
• Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.
• Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
• Develops high quality relationships with guests throughout their stay.
• Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
• Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.
• Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.
• Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
• Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.
• Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing and cash operations.
• Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure.
• Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
• Prepare monthly and daily revenue report and circulate to all HOD's.
• Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies.
• Is involved in recruitment of new team members for front office.
• Integrates and trains employees, providing support for skills development.
• Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
• Ensures that the workplace remains clean and tidy
• Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
• Makes sure that the hotel's pricing policy and sales pitches are duly applied in order to optimise REVPAR
• Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
• Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Required Skills
• Good writing skills
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong Leadership skills in managing teams
• Ability to manage complex relationships
Qualifications
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalentExperience
• 2 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.Yêu cầu hồ sơ
![Capella Holdings Capella Holdings](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-22-1708701020.png)
Capella Holdings là một tập đoàn kinh doanh đa ngành, hình thành và phát triển từ sự hợp nhất hệ thống Bến Thành Land, sở hữu chuỗi trung tâm tiệc cưới – hội nghị cao cấp hàng đầu thị trường như Riverside Palace, Claris Palace, Capella Parkview, Capella Gallery Hall,… Hiện nay, chúng tôi bổ sung thêm vào đội ngũ những thương hiệu hàng đầu về ẩm thực – bar – giải trí đêm như Chill Skybar, nhiều năm qua là địa điểm giải trí hiện đại và hấp dẫn đẳng cấp nhất Việt Nam và nổi tiếng thế giới; Air 360 Sky Lounge vừa mới được giới thiệu ra thị trường, Lavie En Rose Live Music & Bar – một phong cách thưởng thức nhạc sống thời thượng trong không gian sang trọng. Để đáp ứng nhu cầu phát triển lớn mạnh không ngừng hiện nay và trong tương lai gần, chúng tôi mở ra những cơ hội làm việc tuyệt với và phát triển nghề nghiệp bền vững trong môi trường quốc tế, chuyên nghiệp với đội ngũ Quản lý Điều hành cấp cao đến từ nhiều quốc gia có kinh nghiệm nhiều năm làm việc cho các địa điểm ẩm thực – giải trí nổi tiếng trên khắp thế giới từ Thượng Hải, Hong Kong đến Las Vegas, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và
Những nghề phổ biến tại Capella Holdings
Bạn làm việc tại Capella Holdings? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Capella Holdings](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-22-1708701020.png)