Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Công tác phí
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Take care and answer client's information and oversee the sales process for the business.
- Work with senior team members to identify and manage assigned clients
- Communicate with clients to understand their needs and offer solutions to their problems.
- Ensure excellent customer service through regular client follow-up.
- Manage licenses and contracts for customers when the quote has been agreed, customers have signed contracts.
- Build and maintain strong relationships with clients.
- Actively consult with key affiliates on an ongoing basis to help exceed their revenue objectives by recommending and implementing best practices or additional products/services to promote.
- Create positive, long-lasting relationships with current and potential clients.
- Maintain and follow campaign activities in CRM.
- Prepare proposal materials customised for each client’s specific business needs.
- Develop rapport with key decision-makers
- Set up virtual and in-person sales meetings
BENEFITS
- Working Time: 9:00 - 18:30, Monday - Friday
- Transportation & phone support: according to the company's policy for using Grab business
- Awards and gifts on special occasions (Birthday, Marriage, Mourning, Sickness, Women's Day; Mid-Autumn Festival; Christmas, New Year...)
- Fully equipped with equipment and tools, documents according to Company policy (email; computer/laptop; desk & chair; etc.)
- Fun time: Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Town Hall
- A free snack area from the company: refrigerator, microwave, light snacks
- Other welfare & support regimes according to the Company's general regulations.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree is required.
- Good communication skills with a demonstrated ability to communicate at all levels of the organization.
- Good communication skills, problem-solving abilities.
- Knowing website development, SEO, and e-commerce is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 4,5 Tr VND
Kể từ khi thành lập vào năm 2004, Pasona Tech Việt Nam đã không ngừng thách thức mỗi ngày để thực hiện ước mơ cùng với các khách hàng và đồng nghiệp, cố gắng giải quyết các vấn đề của xã hội Việt Nam. Hiện nay, Pasona Tech Việt Nam hoạt động trên nền tảng ba lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là HR, BPO và ITO. Ngoài trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đang mở rộng kinh doanh tại các văn phòng chi nhánh ở các thành phố lớn của Việt Nam là Hà Nội và Đà Nẵng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Trong tương lai, chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu phát triển cùng với con người và xã hội Việt Nam nhưng không quên thử thách những điều mới mẻ chẳng hạn như cải cách các hình thức kinh doanh mới kết hợp với công nghệ kỹ thuật dựa trên 3 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi hiện có của công ty.
Review Pasona Tech Việt Nam
Môi trường làm việc không tốt.
Môi trường làm việc tốt, tuy nhiên công việc nhiều.
Môi trường cực vui, sếp rất dễ chịu, lâu lâu có cơ hội đi onsite Nhật.(rv)