Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ROLE DESCRIPTION
International Sales Operation Specialist is essential role for managing and ensuring the contract/ order, logistics and documentation necessary for the shipping of goods smoothly with excellent service to customers, to ensure our organization reaches the sales goals each year
KEY RESPONSIBILITY
Sales Operations:
- Handle singed contract, purchase order from Business Development Department
- Monitor shipment progress, logistics, tracking and reporting any delays or changes to the customer, ensure timely delivery and service
- Communicate with other divisions/ departments: Supply Chain, Manufacturing, Quality Management, Logistics, etc… to ensure smooth export operations
- Maintain accurate records of forecast, shipments, inventory, and transactions
- Provide excellent customer service to ensure customer satisfaction and repeat business
Internal Operation:
- Identify opportunities for cost savings and process improvements in sales operations
- Generate reports on export activity as needed
- Keep accurate records of all transactions and maintain an organized filing system
Perform other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
- Bachelor’s Degree of Economics, Business, International Trade or related field
- Experience in export field, preferably food and beverage sectors
- Over 02 years of experience in a Sales Operations Specialist or similar role
- Fluent in English
- Fluent in Chinese is a plus
- Strong understanding of the sales process
- Good communication skills, Problem solving skills
- Analytical skills to interpret sales data to make suggestions on how to improve the sales process
- Organization and system skills, but enough flexibility to ensure excellent customer service
- Experience working with different teams and departments to streamline onboarding and reporting
BENEFITS:
- Receive 100% salary during the probationary period
- 13 days of annual leave
- Paid birthday leave
- Participate in social insurance from the probationary period.
- Participate in Human Insurance to sign an official contract
- Lunch allowance
- Childcare allowance
- 13th month salary
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kể từ khi thành lập vào năm 2004, Pasona Tech Việt Nam đã không ngừng thách thức mỗi ngày để thực hiện ước mơ cùng với các khách hàng và đồng nghiệp, cố gắng giải quyết các vấn đề của xã hội Việt Nam. Hiện nay, Pasona Tech Việt Nam hoạt động trên nền tảng ba lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là HR, BPO và ITO. Ngoài trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đang mở rộng kinh doanh tại các văn phòng chi nhánh ở các thành phố lớn của Việt Nam là Hà Nội và Đà Nẵng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Trong tương lai, chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu phát triển cùng với con người và xã hội Việt Nam nhưng không quên thử thách những điều mới mẻ chẳng hạn như cải cách các hình thức kinh doanh mới kết hợp với công nghệ kỹ thuật dựa trên 3 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi hiện có của công ty.
Review Pasona Tech Việt Nam
Môi trường làm việc không tốt.
Môi trường làm việc tốt, tuy nhiên công việc nhiều.
Môi trường cực vui, sếp rất dễ chịu, lâu lâu có cơ hội đi onsite Nhật.(rv)