Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
As an Executive Assistant, you will be working closely with the Managing Director and be involved in the daily operations of the company as well as ad-hoc projects:
- Act as the focal point of contact and coordination for assigned projects. The projects will be companywide as well as within departments and cover diverse aspects of the business;
- Manage diary, schedule meetings, arrange appointments, organize agendas and action points for all Managing Director’s meetings;
- Participate in management meetings, assist in taking minutes, follow up on actions and make sure all tasks/projects are done on time;
- Understand the company's strategy for each period, each project to support and collaborate with the Managing Director in strategizing, provide insightful ideas to develop plans to achieve objectives;
- Monitor the company's matters including operational, production, business, and human resource matters to timely propose suitable solutions and collaborate with the Managing Director to promptly address ongoing matters;
- Capable of acting on behalf of the Managing Director to coordinate meetings, implement, and resolve necessary issues related to company-wide tasks and projects;
- Collaborate effectively with all employees, customers, and suppliers;
- Handle requests and queries of the management appropriately;
- Produce reports, presentations and briefs;
- Other tasks as assigned by the Management
Yêu Cầu Công Việc
- University degree, preferable with relevant majors (Business, Finance, Marketing, Operations, etc.);
- 3+ years of working experience in corporate environment;
- Excellent communication skill, good command of English;
- Comprehensive business or accounting/finance knowledge;
- Attention to detail, good critical thinking and problem-solving skills;
- Strong time management, ability to multi-task;
- Willingness to travel to different branches of the company
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 34
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Kể từ khi thành lập vào năm 2004, Pasona Tech Việt Nam đã không ngừng thách thức mỗi ngày để thực hiện ước mơ cùng với các khách hàng và đồng nghiệp, cố gắng giải quyết các vấn đề của xã hội Việt Nam. Hiện nay, Pasona Tech Việt Nam hoạt động trên nền tảng ba lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là HR, BPO và ITO. Ngoài trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đang mở rộng kinh doanh tại các văn phòng chi nhánh ở các thành phố lớn của Việt Nam là Hà Nội và Đà Nẵng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Trong tương lai, chúng tôi luôn hướng đến mục tiêu phát triển cùng với con người và xã hội Việt Nam nhưng không quên thử thách những điều mới mẻ chẳng hạn như cải cách các hình thức kinh doanh mới kết hợp với công nghệ kỹ thuật dựa trên 3 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi hiện có của công ty.
Review Pasona Tech Việt Nam
Môi trường làm việc không tốt.
Môi trường làm việc tốt, tuy nhiên công việc nhiều.
Môi trường cực vui, sếp rất dễ chịu, lâu lâu có cơ hội đi onsite Nhật.(rv)