Việc làm Ajinomoto

Cập nhật 14/11/2024 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY AJINOMOTO VIỆT NAM
Senior Office Management Staff
Ajinomoto 3.7★
21 đánh giá 59 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
JOB DESCRIPTION
1.Execute assigned tasks as below with exhibiting expertise:
1.1. Fixed Asset Management:
- Prepare and control list of fixed assets and supply uses managed by GA Department (buying/installing date, estimated shelf-life, ...);
- Prepare a plan for maintenance or replacement of such assets based on estimated shelf-life;
- Monitor, check and confirm the status of fixed assets in-charged by GA department periodically;
- Carry out the process of liquidating fixed assets/ other assets/ scraps as the request of the Sections/ Departments according to the regulations on Assets Management.
1.2. Maintenance, repair, renovation in HCMO and BHO:
a. For HCMO:
- Check, identify damage to equipment in the office that needs to be repaired/ replaced to ask contractor for improvement;
- Monitor/supervise the period and results of repair/renovation work in office;
- Carry out the arrangement or changes of office layout as required by Departments/Sections;
- Ensure stable operating conditions of equipment, machines in the office;
- Carry out payment for all kinds of expenses related to maintenance, repair or purchase of new equipment in the office.
b. For BHO
- Manage budget and cooperate with relevant units to conduct maintenance, repair, renovation in BHO.
1.3.Occupational Safety and Hygiene in HCMO:
- Monitoring and implementing all activities to ensure Safety & Hygiene in HCMO and HNO according to action plans and requests of the OSH & Environment Committees including but not limited to:
• Follow, implement checking and maintenance of Firefighting & Prevention equipment such as: fire-fighting extinguishers, emergency lamps...;
• Follow, implement activities to ensure Safety & Hygiene conditions on office as Law regulations such as: environment check, general safety patrol & first-aid training...;
• Follow, implement office patrol, pet control, office cleaning.
- Follow service contracts and carry out the process of payment for all kinds of related expenses.
1.4.Other works:
- Understand and execute work towards Section targets;
- Follow up, estimate related expenses and ensure the proper use of the budget for the activities in own area of accountability;
- Support to implement other activities of the Company under the direction of GA Department Managers.
2. Coordinate the work of others in the team to complete the assigned tasks.
3. Collaborate and coordinate with other team(s) to complete assigned tasks.
4. Guide and support junior team members, provide them with on-the-job training.
5. Understand GA & RM Section's target.REQUIREMENTS
- Have expertise in engineering (Electrical Engineering; Civil/Industrial Construction Engineering);
- At least 2 years in the same position - Office Management;
- Well know legal documents related to Office operation and management, the activities of Occupational Safety and Hygiene;
- Ability to analyze, review and evaluate issues related to construction, repair, maintenance, and operation of office equipment;
- Dynamic, careful, proactive at work and open-minded;
- Friendly, polite in communication.
BENEFITS:
- Competitive salary, bonus and benefit policies (Annual salary increase, 13th month salary, Tet bonus, Holiday bonus, vacation, wedding allowance, childbirth,...);
- Fully guaranteed regimes and policies according to the provisions of the Labor Code and Social Insurance Law; 24/24 accident insurance;
- Trained and developed professionally.
*Only suitable candidates will be contacted.Thưởng
Interesting bonus scheme
Đào tạo
Training opportunities all year round
Cơ hội du lịch
Team building or annual trip with company
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu Công nghiệp Biên Hòa I, Phường An Bình, Thành phố Biên Hoà, Tỉnh Đồng Nai, Việt Nam

Thành lập từ năm 1991, Công ty Ajinomoto Việt Nam có 100% vốn đầu tư nước ngoài và là thành viên của tập đoàn Ajinomoto Nhật Bản. Với sứ mạng đóng góp cho sức khỏe và cuộc sống hạnh phúc của người Việt, Công ty Ajinomoto Việt Nam luôn cố gắng mang đến cho người tiêu dùng Việt Nam những sản phẩm có chất lượng và tính an toàn cao.

Tất cả nhân viên của Công ty Ajinomoto Việt Nam dù đang đảm nhận công việc gì đều là tài sản quý giá nhất mà Công ty Ajinomoto đang sở hữu. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1991

Mission

  • Tăng cường động viên người lao động trong công việc hàng ngày và đóng góp cho Công ty bằng việc xây dựng một hệ thống quản lý nguồn nhân lực minh bạch.
  • Chi trả công bằng cho các nỗ lực của người lao động.

Review Ajinomoto

3.7
21 review

16/06/2023
Nhân viên nhập liệu tại Đồng Nai

Trả lương thấp hơn thị trường! Nhiều khoản phí không cần thiết và thiếu sự công nhận trong công việc (Indeed)

06/06/2024
Kế toán thanh toán tại Đồng Nai

Quản lý khá ổn nhưng một số quản lý là những người quản lý vi mô, đặc biệt là những người có thâm niên. Môi trường làm việc thì tạm ổn, văn phòng thì nhỏ (Indeed)

15/06/2024
Chuyên viên đào tạo và phát triển tại Đồng Nai

Sếp VN rất tệ, cv chẳng liên quan đến ngành học (RW)

Những nghề phổ biến tại Ajinomoto

Bạn làm việc tại Ajinomoto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ajinomoto

Ajinomoto

Click để đánh giá