Involve in sales planning and performance management activities in CIBG through :
- Omni channel management
- Customer experience và Service excellence
- Business campaign for area
- Internal communication
- Sales planning và lead allocation
- Resource Planning and Capacity management for Frontline
- Sale target, KPI setting (HO và Frontline)
- Sales Performance và Productivity
- Cost Management
Support And Co-ordinate:
- Omni channel management
- Customer experience và Service excellence
Develop KPI of service quality for units
- Business campaign for area
- Internal communication
The focal point to collaborate with CA on external communication, investor relation, etc.
- Sales planning và lead allocation
- Analyze, measure, report business activities, manage conversions on the sales funnel, list of potential customers
- Develop methodology, orientation, methods, criteria for business planning and allocation of targets
- Allocate and implement activities to ensure right RM - right customer, right frontline – right role
Support And Co-ordinate:
- Resource Planning and Capacity management for Frontline
- Develop a resource plan for sales force
- Monitor and track the resource status of CIBG sales force
- Track and report productivity
- Develop compensation model
- Sale target, KPI setting (HO và Frontline)
- Sales Performance và Productivity
- Develop methodology và criteria to assess performance, productivity and efficiency of sales force.
- Monitor, track và analyze and business performance, efficiency and productivity, identify and recommend improvement
- Monitor, analyze and report the results of
- Cost Management
- Develop standard cost
- Monitor, manage cost of CIBG to ensure cost is within budget and optimized
- Contact point to develop cost budget and operational expenses
- Control cost proposal and participate in Cost Council for CIBG
- Support to Director to train, to build future team members and implementation specific duties and other duties as assigned
Key Relationships - Direct Manager
Director, Sales planning, Performance and Capacity Management; Senior Manager/ Manager, Sales Planning and Capacity Management
Key Relationships - Direct Reports
Not applicable
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in CIBG, other units in TCB ( RBG, CSA, TO, DO…)
Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Prioritize work experience related to corporate customers
- Mimimum TOEIC 550 or equivalent
Công ty CỔ PHẦN ANH KHUÊ WATCH tự hào là nhà phân phối chính thức và duy nhất sản phẩm đồng hồ CASIO - NHẬT BẢN của công ty CASIO COMPUTER CO., LTD Tokyo, Japan tại thị trường Việt Nam.
Thương hiệu CASIO đã có mặt trên thị trường thế giới hơn 50 năm với nhiều sản phẩm điện tử nổi tiếng và điều đó đã là một sự bảo chứng về chất lượng sản phẩm mà chúng tôi đang cung cấp.
Trong vai trò nhà phân phối chính thức và duy nhất một sản phẩm danh tiếng tại thị trường Việt Nam, công ty Cổ Phần Anh Khuê Watch luôn cố gắng đưa sản phầm đến tay người tiêu dùng ở mức giá cạnh tranh và hợp lý nhất, ngoài những chương trình khuyến mãi hấp dẫn mang đến nhiều quyền lợi cho Khách Hàng. Công ty Anh Khuê Watch đặc biệt chú trọng và mang đến chế độ bảo hành chính hãng và chuyên nghiệp.