Product Support Officer is responsible for the product execution throughout the Product Development Division. His/her accountabilities are maintaining the product system setup from Product side, working closely with other relevant teams (Risk, Sales, Underwriting, Operations, DT&M, ICT...) to define the workflow, operation process to ensure the process run smoothly and support sales & Product Division to achieve the company target/ strategy.
II. Key Roles & Responsibilities:
The Product Support Officer performs a wide range of duties including but not limited to:
1. Manage and maintain the Sales Finance portal to support sales activity of Sales Finance product include (30%)
- Set up and manage dealer
- Control product list & price
- Set up and de-active promotion campaign with dealer
2. Support for the sales division to ensure the process, operation, and system (30%)
- Support sales and partnership activity on daily basis to maintain smoothly operation regarding to system support development
- Receive and support Sales special request regarding to process, operation, deviation request
- Provide instruction/ guideline to users of new product/ process/ promotion campaign
- Maintain the Product policy/ manual and process
3. Updating and testing the system for new product development (30%)
- Raise requirements to develop/ change or modify system to adapt with new product development
- Conduct the UAT test with end users to launch new product/ dealer/ promotion campaign if any
4. Other tasks (10%)
- Other ad-hoc tasks assigned by Dept Head.III. Job Requirements
1. Qualification:
- University Degree majored in Business Administration/Finance & Banking or any related major
2. Work Experience:
- 2+ years of experience preferably in banking or consumer finance company
3. Knowledge:
- Knowledge of Retail banking - Consumer finance: products, policies and processes
- How to research and keep up to date with market's changing and technology that may impact product development
- System: loan management
- Execute and monitor business performance
- Maintain operation of Sales Finance product, manage dealer, control product list & price
- Referable experience in a product team/ credit operation
4. Skills:
- English - Upper-intermediate
- Project Management, System operation
- Good problem's solving abilities, able to troubleshoot issues and determine the cause of plan's success or failure
- Collaboration, Problem analysis, Presentation skills
- Ability to define problem, collect data, establish facts and draw valid conclusions
- MS Office (Word, Excel, Access) and knowledge of CRM- Attractive, competitive salary
- Dynamic and professional environment
- Guaranteed 13th month salary
- Premium health insurance for employees
- Annual health check
- 14 Days of annual leave
Tầm Nhìn
Cona Land trở thành công ty môi giới bất động sản chuyên nghiệp đứng top 1 tại các tỉnh Tây Nguyên. Phấn đấu đến năm 2030 hoàn thành 50.000 giao dịch cho toàn hệ thống.
Giá Trị Cốt Lõi: KHÁT VỌNG & TRÁCH NHIỆM
KHÁT VỌNG
“Đối với mỗi con người Cona, Khát vọng “lớn nhất” đó chính là chinh phục đến trái tim khách hàng bằng việc cung cấp sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.”
Vì lẽ đó, Khát vọng trao đi nhiều giá trị đến khách hàng chính là động lực mạnh mẽ thúc đẩy chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng, để đáp ứng cả những nhu cầu khắt khe nhất, đồng thời đem đến giải pháp nhanh chóng và hiệu quả nhất cho khách hàng.
- Luôn có mục đích rõ ràng
- Nghiêm khắc với bản thân
- Không bỏ cuộc
TRÁCH NHIỆM:
Tại Cona, mỗi Cá nhân nói riêng và Tổ chức nói chung đều sẵn sàng chịu Trách nhiệm. Chúng tôi cam kết tính Trách nhiệm cao nhất đối với các hoạt động của Tổ chức.
- Trách nhiệm trong việc tạo ra giá trị cho Khách hàng, Đối tác
- Trách nhiệm với sự phát triển của đội ngũ nhân sự
- Trách nhiệm đối với xã hội và cộng đồng