Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Help Desk in Lab plays a critical role in ensuring positive customer experiences by providing support, handle, and assistance to Customer – Clinic & Hospitals (C&H) for Laboratory Inquires and complaints.
1. Communication:
- Interact with External Customers (Clinic and Hospital) and Internal Department (Sales, Sales Ops) via phone - Hotline, email to address inquiries, provide information and resolve Laboratory issues in a timely and professional manner
2. Customer Support:
- Assist Customers with Product Information: Provide the Information/caution of Test, Test Value and appropriate guidance relating to procedures
- Handle Laboratory complaints: Work with various stakeholders (Lab, BO, CS, Sales) to investigate, identify the root causes, find appropriate solution and prevention
- Perform additional assigned tasks as needed
3. Documentation/Reporting:
- Maintain accurate records of customer interactions, inquiries and resolutions and follow up to ensure customer satisfaction
- Continuously evaluate and identify opportunities to contribute for the process improvements that positively impact our customers
- Point out Customer Demand, Service Gap level between Diag & Market
Yêu Cầu Công Việc
- Technical Proficiency (can understand laboratory procedures, equipment, and protocols) - Background as Lab Technician is an advantage
- Attention to detail
- Communication skills
- Problem-Solving
- Good Time Management
- Customer Service Orientation
- Teamwork and Collaboration
- Language: Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)
- Ability to work under pressure
- Available to work shifts, which may include work during evenings, weekends, and public holidays
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 12 Tr - 20 Tr VND
Tầm Nhìn
Cona Land trở thành công ty môi giới bất động sản chuyên nghiệp đứng top 1 tại các tỉnh Tây Nguyên. Phấn đấu đến năm 2030 hoàn thành 50.000 giao dịch cho toàn hệ thống.
Giá Trị Cốt Lõi: KHÁT VỌNG & TRÁCH NHIỆM
KHÁT VỌNG
“Đối với mỗi con người Cona, Khát vọng “lớn nhất” đó chính là chinh phục đến trái tim khách hàng bằng việc cung cấp sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.”
Vì lẽ đó, Khát vọng trao đi nhiều giá trị đến khách hàng chính là động lực mạnh mẽ thúc đẩy chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng, để đáp ứng cả những nhu cầu khắt khe nhất, đồng thời đem đến giải pháp nhanh chóng và hiệu quả nhất cho khách hàng.
- Luôn có mục đích rõ ràng
- Nghiêm khắc với bản thân
- Không bỏ cuộc
TRÁCH NHIỆM:
Tại Cona, mỗi Cá nhân nói riêng và Tổ chức nói chung đều sẵn sàng chịu Trách nhiệm. Chúng tôi cam kết tính Trách nhiệm cao nhất đối với các hoạt động của Tổ chức.
- Trách nhiệm trong việc tạo ra giá trị cho Khách hàng, Đối tác
- Trách nhiệm với sự phát triển của đội ngũ nhân sự
- Trách nhiệm đối với xã hội và cộng đồng