![Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Cona Land Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Cona Land](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-1709264252.png)
Chi tiết công việc
- Handle inbound and outbound customer interactions via phone, email, and live chat.
- Provide accurate information about 1Long products and services.
- Assist customers in navigating our platforms and services.
- Investigate and resolve customer concerns, complaints, and inquiries promptly and professionally.
- Collaborate with other departments to ensure swift resolution of complex issues.
- Stay informed about the features and updates of our financial products.
- Educate customers on using our services effectively.
- Maintain detailed records of customer interactions, transactions, and feedback.
- Prepare reports on common issues and feedback to improve overall service.
- Ensure adherence to regulatory requirements and company policies.
- Collaborate with compliance teams to address customer concerns related to regulatory matters.
- Provide guidance and educational resources to customers to enhance their understanding of our products.
- Collaborate with cross-functional teams to resolve complex customer issues.
- Provide feedback to management on recurring issues and possible improvements.
![Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Cona Land Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Cona Land](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-1709264252.png)
Tầm Nhìn
Cona Land trở thành công ty môi giới bất động sản chuyên nghiệp đứng top 1 tại các tỉnh Tây Nguyên. Phấn đấu đến năm 2030 hoàn thành 50.000 giao dịch cho toàn hệ thống.
Giá Trị Cốt Lõi: KHÁT VỌNG & TRÁCH NHIỆM
KHÁT VỌNG
“Đối với mỗi con người Cona, Khát vọng “lớn nhất” đó chính là chinh phục đến trái tim khách hàng bằng việc cung cấp sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.”
Vì lẽ đó, Khát vọng trao đi nhiều giá trị đến khách hàng chính là động lực mạnh mẽ thúc đẩy chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng, để đáp ứng cả những nhu cầu khắt khe nhất, đồng thời đem đến giải pháp nhanh chóng và hiệu quả nhất cho khách hàng.
- Luôn có mục đích rõ ràng
- Nghiêm khắc với bản thân
- Không bỏ cuộc
TRÁCH NHIỆM:
Tại Cona, mỗi Cá nhân nói riêng và Tổ chức nói chung đều sẵn sàng chịu Trách nhiệm. Chúng tôi cam kết tính Trách nhiệm cao nhất đối với các hoạt động của Tổ chức.
- Trách nhiệm trong việc tạo ra giá trị cho Khách hàng, Đối tác
- Trách nhiệm với sự phát triển của đội ngũ nhân sự
- Trách nhiệm đối với xã hội và cộng đồng
Những nghề phổ biến tại Cona Land
Bạn làm việc tại Cona Land? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Cona Land](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-1709264252.png)