Mô tả công việc
• Formulate and implement policies, procedures and standards pertaining to Human Resources Administration, Employee Welfare, Safety and Health, Industrial Relations in accordance with national, industry standards, laws and customs, and ensuring that they are complied with by other departments
• Review and update Talent & Culture policies and procedures and other human resources materials
• Monitor present and future trends in the local labor situation, social legislation and make recommendations to the management
• Ensure that all employees comply with the hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice
• Prepare and submit periodic Talent & Culture reports to management
• Prepare and issue correspondences relating to the Talent & Culture department
• Investigate and review all disciplinary actions to ensure the actions are complying with the labor law, hotel rules and regulations. Discuss with department heads an appropriate action and recommend the final results in consultation with Talent & Culture Manager.
• Maintain a good working relation with all departments and all professional external contacts
Quyền lợi được hưởng
• Discount for Accor's heartist in all Accor's hotel in the world.
• Develop yourself through studying program of Academy Accor.
• Basic salary + Service charge + Allowance
• Meal allowance
• Active and creative environment
• Annual leave 12 days/year
• Health insurance: Bảo Việt + PTI
• Social insurance 100% salary
• Bonus: 13++; Birthday, Holidays, Wedding, etc.
Yêu cầu công việc
- Diploma in Human Resources Management / Hotel Management
• Having 6 months of experience in a similar capacity
• Good reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Good communication skills
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Self-motivated and energetic
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
Zalo: 0355131246 (Giang)
Maxreal là công ty cung cấp các dịch vụ bất động sản hàng đầu, luôn hướng khách hàng là đối tượng phục vụ với tinh thần và trách nhiệm cao nhất. Sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu hoạt động của chúng tôi. Vượt qua sự mong đợi của khách hàng là sự nỗ lực phấn đấu không ngừng của tất cả nhân viên Maxreal và chúng tôi cam kết từng bước hoàn thành sứ mệnh đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu hoạt động của chúng tôi. Vượt qua sự mong đợi của khách hàng là sự nỗ lực phấn đấu không ngừng của tất cả nhân viên Maxreal và chúng tôi cam kết từng bước hoàn thành sứ mệnh đó.