Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Planning Marketing Strategy
- Work with HOM to research, create & plan for Brand Strategy & direction
- Work with HOM to build Yearly Roadmap & Annual planning
- Work with MKT team to build deployment plan for Yearly & Quarterly plan
- Implement a strategic integrated marketing communications plan following correlating budget.
- Develop advertising opportunities on ATL & BTL channels
Content & Digital Marketing
- Lead team to plan & deploy content for brand on various channels
- Managing brand's communication including channels, content and advertising tools
Customer Engagement & Offline Activation
- Lead team to plan and deploy offline activations
- Facilitate customer engagement and retention on-site through marketing channels (eg. tactical offers) to improve brand loyalty, expand outreach, visibility and value.
- Support the Operations team in managing guest experience on-site during events.
Brand Management & Awareness
- Coordinate and manage media/ public interest to generate coverage and maintain awareness of the brand
- Keep current with marketing trends
- Evaluate and prepare reports showing the results of marketing campaigns (return on investment, effectiveness, feedback, etc.)
- Maintain effective internal communications to ensure all relevant internal departments are kept informed of marketing objectives, activities and brief
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Sales/Marketing/Business Administration or its equivalent.
- At least 3 years of related experience in sales/marketing/service/F&B industry, or equivalent combination of education and experience.
- Proven track record as managing brand.
- Has a genuine interest and knowledge of the food and beverage or entertainment industry
- Strong network of connections is an asset
- Self-motivated, creative flair, eye for detail and resourceful
- Strong project management skills
- Excellent communication skills. Able to think and write strategically
- Advance computer proficiency. Skilled in digital marketing/social media including Adobe and other design software skills
- Those who embody the culture of the brand
- Youthful and energetic and people-minded individuals with a can-do attitude
- Good technical knowledge of available standards, methods, tools and applications.
- The ability for creative ideas & treatments for online content in multi-channel campaigns.
- Speak English as a native is a big plus
BENEFITS:
- Join one of Vietnam's largest and most prestigious companies in the nightlife sector
- Be a leader in the thriving lifestyle scene of Vietnam
- Work with a young, dynamic, and creative team
- Explore diverse career opportunities in nightlife, food and beverage, and luxury retail industries
- Enjoy an attractive income and investment opportunities
- Participate in annual team-building activities and a grand year-end event
- Receive a 13th month salary
- Benefit from annual performance review
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 27 - 34
- Lương: 23 Tr - 25 Tr VND
Công ty cổ phần BIGFA là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất Thực phẩm bảo vệ sức khỏe (TPBVSK) và Mỹ phẩm. Có bề dày kinh nghiệm của đội ngũ Cán bộ nhân viên cùng chính sách chất lượng được áp dụng. Công ty đã khẳng định được vị thế trên thị trường TPBVSK và Mỹ phẩm Việt Nam. Hệ thống Nhà máy được thiết kế theo định hướng công nghệ cao, sạch
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Công ty hoạt động với phương châm:
– Đặt chất lượng lên hàng đầu, hướng tới lợi ích khách hàng và người tiêu dùng.
– Phát triển bền vững đồng hành cùng khách hàng.
– Đoàn kết là sức mạnh.
Công ty thường xuyên tổ chức đào tạo cho các CBNV về GMP. Tất cả CBNV trong công ty được đào tạo và làm việc theo nguyên tắc:
– Tuân thủ theo thông tư 18/2016 về hướng dẫn thực hành sản xuất tốt.
– Làm việc theo quy trình: làm theo những gì mình viết và ghi lại những gì mình làm.
-
Với bộ máy lãnh đạo đầy nhiệt huyết cùng các cán bộ nhân viên được đào tạo bài bản, thường xuyên theo chuẩn GMP, Công ty cổ phần Bigfa cam kết mang lại cho khách hàng và đối tác sự hài lòng, tin tưởng cao nhất về tiến độ, chất lượng sản phẩm mà chúng tôi cung cấp.